וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש וליובין מובילים במירוץ לאימון הפועל תל אביב

20.6.2014 / 22:27

האדומים יחליטו האם להחתים את מאמן אילת, או את שחקן העבר שלהם. ההיכל החדש יהיה מוכן כחודש לאחר פתיחת העונה

מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
יעבור לאדום? קטש/ברני ארדוב

שוק המאמנים בליגת העל תפס תאוצה הערב (שישי) עם המינוי של דני פרנקו כמאמן הפועל ירושלים, שבעקבותיו ימונה בתחילת השבוע הבא דן שמיר כמאמן הפועל אילת. קבוצה נוספת שתקלוט מאמן בימים הקרובים היא הפועל תל אביב, שצפויה להחליט מי מבין השניים - עודד קטש או ליאור ליובין, יאמן את הקבוצה. קטש היה אחד המועמדים המובילים מיום סיום עבודתו של ארז אדלשטיין, ועם ליובין החלו מגעים בתקופה האחרונה.

קטש מוערך מאוד על ידי ראשי האדומים, וגם בפגישה שנערכה עמו התקבל רושם חיובי מאוד. ליובין, ששיחק בעבר בקבוצה, הוא אחד הכוחות העולים בכדורסל כיום, ונחשב לאחד מחביבי הקהל האדום. מועמדים נוספים שעלו הם ננו גינזבורג, שבשל עבודתו בנבחרת צ'כיה לא יצטרף הקיץ, והותיקים אפי בירנבוים ואריק שיבק, שנראה שבשלב זה לא יגיעו להפועל תל אביב.

סוגיה נוספת שתתברר בתקופה הקרובה היא היכן הפועל תפתח את העונה. בניית האולם במתחם הדרייב אין בעיר תסתיים רק במהלך חודש אוקטובר והפועל תוכל לשחק בו רק סמוך לסוף חודש נובמבר, כך שבחודש וחצי הראשון של העונה יצטרכו האדומים לנדוד לאולם אחר. האפשרות להמשיך בהדר יוסף, במיוחד לאור הגדילה הצפויה במספר המנויים, לא רלוונטית בשלב זה, כששתי החלופות שנבחנות הן חזרה לבית מכבי בראשון לציון או אפילו מעבר זמני ליד אליהו.

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. ברני ארדוב
מועמד לאמן בקבוצה בה כיכב כשחקן. ליובין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully