וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: מארי ודג'וקוביץ' ייפגשו כבר בחצי הגמר?

הפיינליסטים מאשתקד שובצו לאותו חלק בהגרלה. יריבים קשים לישראלים: גלושקו מול ליזיקי, פאר נגד ווזניאקי, סלע-קוקושקין

אנדי מארי, הגיבור המקומי קטע אשתקד רצף של 77 שנה ללא אלוף בריטי בטורניר היוקרתי, ייצא לדרך מול דויד גופין הבלגי, כשברבע הגמר עשוי לחכות לו דויד פרר, ובחצי הגמר אנחנו צפויים לקבל שחזור של הגמר מאשתקד בין מארי לנובאק דג'וקוביץ', שיפתח מול אנדריי גולובב הקזחי. בחצי הגמר השני ישנה אפשרות לקלאסיקו הוותיק בין רפאל נדאל לרוג'ר פדרר.

השוויצרי, שזכה בטורניר שבע פעמים, יפתח את דרכו מול פאולו לורנצי האיטלקי, בעוד שהספרדי ייצא לדרך מול מרטין קליזן, וכבר בסיבוב השני יחכה לו לוקאש רוסול, שהדהים אותו באותו שלב בדיוק לפני שנתיים. אשתקד, כזכור, נדאל הודח כבר בסיבוב הראשון עם הפסד לסטיב דארסי.

אנדי מארי מול נובאק דג'וקוביץ', גמר ווימבלדון 2013. Julian Finney, GettyImages
הפעם בחצי הגמר? מארי מול דג'וקוביץ'/GettyImages, Julian Finney

אצל הנשים, אם לא יהיו הפתעות בסיבובים המוקדמים, מסתמן מפגש ענקיות בין סרינה וויליאמס למריה שראפובה כבר ברבע הגמר. עוד קודם לכן יכולה לחכות לאמריקאית, שהוגרלה בסיבוב הראשון מול אנה טאטישווילי, יריבה קשה בדמותה של ג'יני בושאר הקנדית בשמינית הגמר.

בגזרת הישראלים, יוליה גלושקו זכתה להגרלה קשה במיוחד, והיא תפגוש כבר בסיבוב הראשון את סבין ליזיקי (19 בעולם), שדהרה בשנה שעברה כל הדרך לגמר, שם נכנעה למריון ברטולי. שחר פאר קיבלה גם היא יריבה קשה בדמותה של קרוליין ווזניאקי הדנית (16 בעולם), ודודי סלע הוגרל מול מיכאיל קוקושקין הקזחי (50 בעולם). אגב, בפעם הקודמת בה נפגשו סלע וקוקושקין המשחק הסתיים בתקרית בין השניים, והישראלי סירב ללחוץ את ידו של יריבו.

הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו. AP
מול הפיינליסטית מאשתקד. יוליה גלושקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully