וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לא תמתין לאויאמה מעבר לשבוע הקרוב

20.6.2014 / 10:26

סוכנו של חלוץ לגיה ורשה החליט שלא נכון לו לשחק בישראל. לחץ בבית"ר: "להתחיל אימונים עם שליש סגל זה נזק אדיר"

הנריק אויאמה שחקן נבחרת אסטוניה (משמאל). AP
בלגיה ורשה כועסים עליו. אויאמה במדי אסטוניה/AP

בבית"ר ירושלים הוחלט אתמול (חמישי) שלא להמתין לחלוץ האסטוני הנריק אויאמה מעבר לשבוע הקרוב. לאחר שסוכמו התנאים עם לגיה ורשה והשחקן, סוכנו ג'ון לינדבלום החליט כי בשלב זה לא נכון עבור השחקן להגיע לישראל והעניינים הסתבכו. במועדון לגיה ורשה כועסים על השחקן וסוכנו והוא נשלח לקבוצת המילואים עד אשר תתקבל החלטה בעניינו. בבית"ר עושים מאמצים לשכנע את השחקן, אך כאמור, לא ימתינו לו מעבר לשבוע ההקרוב.

חנן ממן שחקן בוורן. GettyImages
עם חזרתו של אלי טביב לארץ יקודם המשא ומתן. חנן ממן/GettyImages

בכלל, נראה שהלחץ בבית"ר מתחיל לבעבע כשפרט לזרקו קוראץ' לא הצטרף עד עתה אף שחקן לסגל. בבית"ר אמרו אתמול כי "להתחיל אימונים עם שליש סגל ובידיעה שבמחנה בגרמניה אין יריבות אימון זה נזק מקצועי אדיר. אם זה לא ישתנה מהר נשלם את המחיר".

עם חזרתו של אלי טביב לארץ בשבוע הקרוב צפויה הקבוצה לקדם את המשא ומתן עם חנן ממן. המאמן מנחם קורצקי רוצה מאוד לראות את בן רייכרט ואף שוחח עיצו וימתין למכבי תל אביב בנוגע אליו. רייכרט הוא העדיפות הראשונה של המאמן אך גם משה לוגסי נמצא על הפרק.

על אף שבבית"ר קיבלו החלטה שלא לצרף שחקנים בהשאלה בלבד, הסיטואציה אליה נקלעה הקבוצה עשויה לגרום לשינוי בנושא זה ולהביא להשאלה של רייכרט, כשהיא עשויה גם לפנות למכבי חיפה בנוגע להשאלה של שחר הירש או שובל גוזלן.

המשא ומתן עם זאב חיימוביץ' יחודש עם חזרתו של טביב לארץ, כמו גם הסגירה הסופית של חוזיהם של השוער בן רהב מאמן הכושר דרור שמשון ועוזר המאמן אורי אוזן. על אף שסוכם עם אוזן שיאמן את קבוצת נערים של המועדון ייתכן שלבקשת אוזן הוא יתמקד רק בעבודה בקבוצת הבוגרים ובית"ר תמנה מאמן אחר לנערים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אימון בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הסגל עדיין חסר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully