וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סוכנו של אויאמה משכנעו שלא להגיע

17.6.2014 / 22:12

על אף הסיכום בין הקבוצות קשרה האסטוני של לגיה ורשה עדיין לא מגיע לירושלים. הפולנים כועסים על סוכנו של השחקן. סוויסה יצטרף?

הנריק אויאמה שחקן נבחרת אסטוניה (משמאל). AP
יגיע או לא יגיע? אויאמה/AP

לאחר שבימים האחרונים סיכמה בית"ר ירושלים מול לגיה ורשה את תנאי השאלתו של הקשר האסטוני הנריק אויאמה, עם אופציה לרכישה בתום העונה, נראה שהעסק תקוע. סוכנו של השחקן ג'ונה לינדבלום צייץ בטוויטר כי השחקן אינו מגיע לבית"ר ירושלים, ומכאן החל מחול שדים סביב אויאמה. מסתבר כי לגיה ורשה מעוניינת לעמוד בהסכם מול בית"ר, מה גם שהשחקן נתן את אישורו לכך ומי שמונע ממנו זאת כעת הוא סוכנו שטוען כי הליגה בישראל הינה ירידה ברמה עבור הקשר. השחקן הגיע היום לפולין יחד עם סוכנו ושוחח עם ראשי לגיה ורשה כאשר ביממה הקרובה צפויה ליפול ההכרעה בעניין.

מי שכן בית"ר עשויה לזרז את המו"מ עימו הוא תומר סוויסה, אותו המאמן מנחם קורצקי מאוד רוצה לראות בקבוצה. מעבר לכך בבית"ר יקבלו עד לסוף השבוע החלטה סופית בנוגע לאנדריי פיליאבסקי כאשר במקביל קורצקי בודק מועמדות של שני זרים נוספים. הצעה כספית תוגש גם לחנן ממן אך בבית"ר מתחילים לשדר ייאוש ואומרים: "הזמן אוזל, עוד שבועיים מתחילים אימונים ופרט לקוראץ', אף אחד לא הצטרף. התחלנו מאוחר ועכשיו צריך לרדוף אחרי כולם כאשר שחקנים איכותיים לא ממהרים לבוא לישראל ולבית"ר. אם לא יקרו דברים מהר אנחנו נצטער על זה מאוד. אי אפשר לפתוח עונה כש-80% מהסגל הוא ילדים".

כזכור, ב-30 ליוני הקבוצה אמורה לפתוח את האימונים כאשר רק זרקו קוראץ' הצטרף למועדון כשבמקביל שוחררו כ-12 שחקנים שסיימו את חוזיהם. ב-18 ליולי בית"ר אמורה לצאת למחנה אימונים בקובלנץ כאשר עדיין לא נמצאו יריבות אימון. כמו כן במועדון עדיין לא סגרו את תנאיהם של עוזר המאמן אורי אוזן ומאמן הכושר דרור שמשון ולא ברור עדיין באופן סופי אם השניים יהיו חלק מהמועדון בעונה הבאה.

חלוץ הפועל באר שבע תומר סוויסה. קובי אליהו
מאיציםן את המו"מ עמו. סויסה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully