וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר מול ריאל

הקאטלנים גנבו את יתרון הביתיות אחרי שניצחו במדריד 93:98, טומיץ' ונאכבר הצטיינו. באיטליה: סיינה צימקה ל-2:1 מול מילאנו

אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה מול ריאל מדריד. Rodolfo Molina, GettyImages
יתרון משמעותי. טומיץ' מול סלוטר/GettyImages, Rodolfo Molina

רק לפני מספר ימים הצליחה ברצלונה לעלות בשיניים לגמר הפלייאוף בספרד, והערב (חמישי) היא כבר עשתה צעד משמעותי בדרך לאליפות, כשניצחה בחוץ 93:98 את ריאל מדריד, גנבה את הביתיות ועלתה ליתרון 0:1. המשחק עצמו היה הפכפך ודרמטי מאוד, כשהקאטלנים פתחו חדים יותר והוליכו בפער דו ספרתי ברבע השני. ריאל נותרה קרובה, וברבע השלישי השלימה את המהפך עם יכולת טובה של רודי פרננדס.

חמש דקות לסיום עוד הוליכו הבלאנקוס 76:80, אלא שאז הגיעה ריצה של האורחים בראשות טומיץ' ונבארו, כשהוארטס הקפיץ את היתרון של הקאטלנים ל-7 בדקה האחרונה. סרחיו רודריגס עוד צלף שלשה אך נבארו סגר את המשחק מהקו והעניק לקבוצתו את הניצחון.

אנטה טומיץ' (11 ריבאונדים) ובוסטיאן נאכבר הוליכו את ברצלונה עם 17 נקודות כל אחד, חואן קרלוס נבארו הוסיף 14 והוארטס תרם 12 ו-5 אסיסטים. רודי פרננדס (8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים) וסרחיו רודריגס רשמו 16 נקודות כל אחד לריאל.

* גם באיטליה משוחקת סדרת גמר הפלייאוף ושם הצליחה סיינה לצמק את הפיגור שלה ל-2:1 מול מילאנו. האלופה הנצחית הצליחה לשמור על הביתיות שלה עם 68:85 גדול בטוסקנה. אותלו האנטר (25 נק') ומרכוס היינס (23 נק') הצטיינו. לנגפורד וסמואלס קלעו 12 נק' כ"א למילאנו.

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
כמעט טריפל דאבל שלו, אך זה לא הספיק. פרננדס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully