וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יוסי בניון נחת עם צעיף ירוק, האוהדים חגגו

18.6.2014 / 23:18

כ-200 אוהדים חיכו לקפטן הנבחרת שסיכם לשנתיים, שרו והניפו אותו על הכתפיים. בניון צייץ: "תודה לאוהדים על קבלת הפנים החמה, מעל ומעבר לציפיות שלי". סטנוייביץ' מחפש שחקנים בבולגריה וסרביה

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

כבר שנתיים שאוהדי מכבי חיפה מדברים על חזרה אפשרית של יוסי בניון לישראל, והערב (רביעי) זה הפך לרשמי. אחרי מסע של 12 שנים בכדורגל האירופי, קפטן נבחרת ישראל וקשר ק.פ.ר בעונה החולפת נחת בשעה טובה בישראל יחד עם צעיף ירוק, ואת פניו קיבלו כ-200 אוהדים שהמתינו לו בשדה התעופה כשהם מלווים באביזרי עידוד – צעיפים ודגלים. בניון שנחת בטיסה ישירה מלונדון צפוי להיפגש כבר מחר עם הנהלת הקבוצה, כשבהמשך הוא יעבור את הבדיקות הרפואיות ויחתום על חוזה לשנתיים, בסיומו יקבל תפקיד מקצועי בכיר.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה בנתב"ג. ניב אהרונסון
זכה לקבלת פנים חמה. יוסי בניון/ניב אהרונסון

כוחות האבטחה בנמל התעופה בן גוריון נערכו בכוננות מוגברת. מאבטחים רבים שמרו על הסדר ודאגו להכניס את כלי התקשורת לאזור תחום, כשאוהדי הקבוצה המתינו בשער הנחיתות. "אחד השומרים שאל אותי אם רונאלדו מגיע, אמרתי לו שיוסי זה הרבה יותר בשבילנו", סיפר אחד האוהדים. "מגיע לו כל הכבוד הזה אחרי כל כך הרבה שנים שחיכינו לו".

מיד לאחר הנחיתה קפצו על בניון עשרות אוהדים וליוו אותו החוצה על הכתפיים. בניון עזב לאחר מספר דקות, אבל האוהדים נשארו מחוץ לאולם הנחיתות והמשיכו לשיר.

בניון צייץ לאחר מכן בטוויטר: "תודה ענקית לאוהדי מכבי חיפה על קבלת הפנים החמה!! מעל ומעבר לכל הציפיות שלי!!! תודה רבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי מכבי חיפה עם הגעת יוסי בניון. ניב אהרונסון
האוהדים התקשו להיפרד מהכוכב החוזר/ניב אהרונסון

ומה בנוגע לשאר הרכש? מכבי חיפה רוצה לצרף כעת בלם וקשר זרים. על פי מקורות בבולגריה, מכבי חיפה ביקשה מהבלם ניקולאי בודורוב תשובה סופית לגבי אפשרות שיגיע לישראל, אך הוא משהה כרגע את תשובתו. בחיפה טוענים כי בשלב זה הם לא מעוניינים לצרף חלוץ, אבל בימים האחרונים פנה המועדון גם לשחקן ההתקפה של קבוצת ברואה הבולגרית, ונטסיסלב חריסטוב. במקביל, המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' בודק מספר אופציות גם בסרביה. "כרגע העדיפות היא לקשר ובלם זרים, בקרוב נקבל החלטות", אמרו בחיפה.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
עכשיו הם מחכים לראותו על המגרש. יוסי בניון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully