וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מי מתחזה לאלכסנדר סטנוייביץ'?

18.6.2014 / 10:59

שחקנים בליגת העל ושגרירים בכירים, ביניהם אלמוג כהן, קיבלו הודעה מה"מאמן" עם הצעה לחוזה חדש. חיפה: "מדובר במתחזה". הערב: האוהדים ימתינו לבניון בנתב"ג

אלכסנדר סטנוייביץ'. Armando Franca, AP
מנסים לאתר את המתחזה. סטנוייביץ'/AP, Armando Franca

שחקנים בליגת העל ומספר שגרירים הופתעו לקבל בימים האחרונים הודעה אישית ממאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ', עם הצעה לחתום במכבי חיפה. במועדון טוענים כי סטנוייביץ' לא שלח הודעות לשחקנים, ולא הגיש כל הצעה רשמית, ולכן מנסים לאתר את המתחזה. כך למשל, בימים האחרונים קיבל קשר אינגלשטאט, אלמוג כהן, הודעה אישית בפייסבוק מהמאמן עם הצעה לחוזה חדש. כהן השיב כי הוא לא מעוניין לחזור לישראל, אבל הודה לו על ההצעה הנדיבה. לאחר שערך בירור, התברר לו כי חיפה לא הגישה הצעה עבורו. שחקן אחר שקיבל הודעה הוא הבלם ירין חסן ממכבי נתניה. במועדון טוענים כי לא פנו אליו, כמו גם לשחקנים נוספים, שאחד מהם ביקש להישאר בעילום שם וסיפר: "הופתעתי מאוד לקבל הודעה, במיוחד כשאני יודע שמכבי חיפה לא מחפשת שחקן בעמדה שלי. ערכתי בירור קצר, וככל הנראה מדובר במתחזה".

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאט. GettyImages
השיב כי הוא לא מעוניין לחזור לישראל, אבל הודה ל"סטנוייביץ'" על ההצעה הנדיבה. אלמוג כהן/GettyImages

ומה סטנוייביץ' מחפש באמת? המאמן הסרבי הודיע לראשי המועדון כי ינסה להחתים לפחות שחקן זר אחד עד פתיחת האימונים. "כרגע אין לחץ להחתים שחקן", אמרו בחיפה. "סטנוייביץ' יודע ששתי העמדות שנותרו קריטיות והוא רוצה להיות בטוח לגבי חיזוק החלק ההגנתי". סטנוייביץ' יגיש בקרוב רשימה סופית לנשיא יעקב שחר ולהנהלה, בה רשימה של מועמדים בכירים לשני התפקידים הללו.

סטנוייביץ' הודיע להנהלת הקבוצה כי החלוצים שובל גוזלן, שחר הירש ודור כוכב יכולים לפתוח את האימונים עם שאר הקבוצה, אבל הוא נוטה להשאיל אותם בעונה הבאה. בכל מקרה, השלושה יגיעו לאימון הראשון רק אם לא ימצאו קבוצה שתקלוט אותם עד אז. בית"ר ירושלים פנתה לגבי שחר הירש ומעוניינת לצרפו בהשאלה. עוזר המאמן בעונה שעברה אורי אוזן שוחח עם המאמן מנחם קורצקי בעניין הזה. הבלם אנדריי פיליאבסקי הבהיר להנהלת בית"ר כי לא יהיה מוכן להגיע אם לא יממנו לו את מלוא שכרו, 13 אלף דולר בחודש. בחיפה לא מתכוונים, לפחות כרגע, להשתתף בחלק ניכר מעלות שכרו, כפי שאלי טביב מבקש.

הקשר יוסי בניון ינחת הערב בישראל ואוהדי הקבוצה כבר מכינים לו קבלת פנים חמה במיוחד. עשרות אוהדים מתכוונים להגיע לנמל התעופה בן גוריון. בניון הבהיר שלא יתראיין, אלא יקיים מסיבת עיתונאים מיד לאחר שיחתום על חוזה לשנתיים. השחקן אמור להיפגש מחר עם ראשי המועדון. המועדון צפוי להוציא בסוף השבוע הודעה רשמית לגבי ההחלטה של יניב קטן. השחקן משוחח עם הנשיא יעקב שחר, והשניים צפויים להיפגש לפני ההחלטה הסופית.

בתוך כך, סטנוייביץ' פרסם רשמית את הצוות המקצועי שיעבוד איתו בעונה הבאה. העוזר הראשון הוא סלובודן קוליינין (60) שעבד איתו בסין. עוזר המאמן השני הוא גוראן פנדרוביץ' (51), שוער עבר מוכר בסרביה שגם הוא שימש כעוזרו בסין. עוזר מאמן נוסף, שנחשב ליד ימינו של סטנוייביץ', הוא ברנימיר מיצ'ביץ' (28), שיהיה אחראי על ניתוח נתונים, וידאו וטכנולוגיות ספורט. מאמן השוערים גיורא אנטמן ומאמן הכושר אורי הראל יישארו בתפקידם.

כמדי שנה תצא חיפה למחנה האימון, והשנה הוא ייערך באוסטריה. הירוקים יתמודדו במהלך המחנה נגד ארבע קבוצות: איינטרכט בראונשווייג מגרמניה (17/7) שירדה השנה לליגה השנייה בגרמניה, לוקומוטיב מוסקבה (20/7) מרוסיה שסיימה את הליגה הרוסית במקום השלישי, סימורג זגאטלה (23/7) מהליגה הראשונה של אזרבייג'אן ופדרבורן (26/7) שעלתה לבונדסליגה בעונה החולפת. על פי החלטת המאמן, מחנה האימון יימשך לראשונה 12 ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יוסי בניון מתאמן עם מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחתום, ואז ידבר. בניון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully