וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "בודורוב ברשימות, אך יהיה קשה להביא אותו"

17.6.2014 / 9:51

מקורב לעסקת הבלם טוען שהוא מחזיק בכמה הצעות. בית"ר ירושלים פנתה לגבי שחר הירש. סטנוייביץ' לא בונה על גוזלן

ניקולאי בודורוב שחקן נבחרת בולגריה (משמאל) שומר על אנטוניו קנדרבה שחקן נבחרת איטליה. AP
גם מונפולייה וקלאב ברוז' התעניינו לאחרונה. ניקולאי בודורוב במדי בולגריה/AP

במכבי חיפה מנסים להחתים זר נוסף לקראת פתיחת האימונים הרשמית ב-1 ביולי. כפי שפורסם אתמול (שני), במועדון הגישו הצעה לבלם ליטקס לובץ' ונבחרת בולגריה, ניקולאי בודורוב. הבלם בן ה-28 שיחק העונה בהרכב סגנית אלופת בולגריה, אבל מחזיק בהצעות נוספות. על פי גורמים הקשורים לעסקה, עלות רכישת השחקן נאמדת בכחצי מיליון יורו, לא כולל שכרו שאמור לנוע סביב 250 אלף. על פי התקשורת הבולגרית, השחקן היה לאחרונה במעקב של קבוצות בכירות יותר באירופה, ביניהן בורדו ובאסטיה ששלחו סקאוטים לעקוב אחריו במשחק הנבחרת הבולגרית מול קנדה. גם מונפולייה וקלאב ברוז' התעניינו לאחרונה בשחקן. "בודורוב נמצא ברשימות, אבל לא יהיה פשוט להביא אותו", העריך אתמול מקורב לעסקה. "מדובר בשחקן מנוסה מאוד שייצא במחיר נוח יחסית. הוא מבוקש בעוד קבוצות באירופה". כזכור, סטנוייביץ' בדק אפשרות להביא את אחד מבלמי פרטיזן, שמציעה שני בלמים למכירה, וכן את הבלם הקרואטי מריו מלוצ'ה, אך טרם נרשמה התקדמות בעניינם.

שובל גוזלן שחקן מכבי חיפה. טל לוי
סטנוייביץ' מעדיף שיושאל. שובל גוזלן/טל לוי

בחיפה רוצים לסגור את נושא העברת שובל גוזלן. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' לא בונה עליו לעונה הבאה וכבר הבהיר להנהלת המועדון כי הוא מעדיף שיושאל. בסגל נכללים כרגע מוחמדו אידריסו, ויאם עמאשה, שמעון אבוחצירא ואלון תורג'מן כששלושת האחרונים יכולים לתפקד גם כשחקני כנף. כזכור, חיפה כבר הודיעה לפני מספר ימים כי השחקן לא ישוחרר להפועל תל אביב.

במועדון ינסו לסגור עד תחילת האימונים גם את חלק מנושא העברות שחר הירש והזרים ששוחררו לקבוצות אחרות. ביממה האחרונה פנתה בית"ר ירושלים לירוקים והביעה נכונות לצרף את הירש בהשאלה לעונה הבאה. חיפה מחזיקה בהצעות נוספות עבור השחקן ושוקלת את הנושא. יש לציין שכבר נערכה עם נציגי השחקן שיחה בעניין. בנוסף, בית"ר הבהירה כי היא מעוניינת בבלם אנדריי פיליאבסקי, אך השחקן מעוניין בחוזהו המקורי בחיפה, כשהוא מתשכר 13 אלף דולר בחודש, וטביב הבהיר שהוא לא יכול לעמוד בשכר זה ולכן מבקש שחיפה תשתתף בשכרו. השוער השלישי, רון שושן, הודיע כי לא יישאר אם אמיר אדרי יחליט להיות שוער שני ולא לצאת לעונת השאלה, אך ההערכה היא שגם במקרה שבו אדרי יעזוב שושן לא יישאר כשוער שני בגלל חוסר הניסיון שלו בליגת העל. סארי פלאח אמור לסגור בימים הקרובים בבוורן הבלגית וישוחרר לצמיתות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יוסי בניון. ניר פקין
מצפים לו בכיליון עיניים. בניון/ניר פקין

יוסי בניון ינחת בישראל ביום רביעי (22:10) בערב. אוהדי הקבוצה מכינים קבלת פנים חגיגית לשחקן ויקבלו את פניו בשדה התעופה. בניון אמור להיפגש עם הנהלת הקבוצה ביום חמישי ולחתום על חוזה לשנתיים. בהמשך השבוע צפויה פגישה בין יעקב שחר ליניב קטן, במטרה לסכם את נושא הפרישה. קטן מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ואוהדי הקבוצה לוחצים עליו לחזור בו מהודעתו ולהכריז על עונת פרישה. לאורך כל השבוע מתנהלות שיחות בין הצדדים וכשיושג סיכום עקרוני תיערך פגישה מסודרת.

המועדון הודיע כי נפתחה ההרשמה לאוהדים לצורך סיור באיצטדיון "סמי עופר". הסיור ייערך בתאריכים 25-27 ביוני וההרשמה מתבצעת דרך האתר. חיפה לא מתכוונת למכור מנויים במהלך הסיור, אלא רק בתחילת יולי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully