וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי מונה למאמן בני סכנין

18.6.2014 / 11:36

מאמן הפועל רמת גן לשעבר, שמועמדותו הובאה לראשונה בוואלה! ספורט, יחליף את מרקו בלבול בתפקיד וחתם לעונה

גיא לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
חוזר לליגת העל. גיא לוי/קובי אליהו

בני סכנין מינתה היום (רביעי) את גיא לוי למאמנה. בימים האחרונים התלבטו ראשי המועדון בין לוי לבין אלי כהן, מאמן בית"ר ירושלים והפועל עכו לשעבר, ובסופו של דבר במי שהדריך את הנבחרת הצעירה בעבר והוביל אותה לאליפות אירופה. לוי חתם על חוזה לעונה אחת ויחליף בתפקיד את מרקו בלבול שהוביל את סכנין לפלייאוף העליון. מועמדותו של לוי לבני סכנין הובאה לראשונה בוואלה! ספורט.

לוי, 47, אימן בהפועל פתח תקוה, הפועל בית שאן, צפרירים חולון, הפועל חיפה, הפועל כפר סבא הפועל באר שבע, איתה עלה לליגת העל, והפועל עירוני רמת השרון. לוי הדריך במשך ארבע שנים את הנבחרת הצעירה ועלה איתה ליורו 2007. באוקטובר האחרון הוא מונה למאמן הפועל רמת גן, אותה עזב אחרי ארבעה חודשים שבהם השיג שבעה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו וחמישה הפסדים.

לוי יחל כעת לגבש את הסגל לעונה הקרובה כאשר אחת המטרות הראשונות של המועדון תהיה להשאיר את השוער מחמוד קנדיל שסיים את חוזהו. קנדיל מנסה למצות אופציות בחו"ל, אך אם זה לא יקרה, הוא צפוי לחתום על הארכת חוזה. בנוסף, בסכנין ינסו להשאיר את דדי בן דיין ועלי עוסמאן. כמו כן, בקבוצה רוצים לצרף חלוץ, ואם מוראד אבו ענזה לא יסגור במ.ס. אשדוד, הוא צפוי לקבל פנייה.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של גיא לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully