וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חילוקי דעות לגבי המשך דרכו של בלבול

8.6.2014 / 7:47

ההנהלה תתכנס לדון בעתידו של המאמן. שמותיהם של חיים שאבו וגיא לוי עלו. גם עבאס סואן עשוי לקבל את המושכות

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. מגד גוזני
יישאר? בלבול/מגד גוזני

הנהלת בני סכנין צפויה השבוע לשוחח עם מרקו בלבול וכן עם מאמנים נוספים כדי לקדם החתמת מאמן לעונה הבאה. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, חלק מחברי ההנהלה דווקא אינם תומכים בהישארות המאמן שהוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון כששמותיהם של חיים שאבו וגיא לוי עלו חזק כמועמדים בעוד שחלק מאנשי ההנהלה דווקא מעוניינים לראות את עבאס סואן מתיישב על כסא המאמן.

אגב, אותם אנשים מעוניינים שבאסם גנאים ישמש כשחקן- עוזר מאמן בקבוצה הבאה ולא משנה מי המאמן שימונה. לבלבול עדיין קיימת עדיפות אצל חלק מחברי ההנהלה שנחשבים לבכירים ואלו רוצים קודם כל לשוחח איתו כשלוואלה! ספורט נודע שככל הנראה אותם חברי הנהלה יבדקו האם בלבול יהיה מוכן להישאר גם במחיק קיצוץ בשכרו לעומת השכר שקיבל בעונה הקודמת.

בסכנין יעמידו תקציב מינימום לפחות בעונה הבאה אך בהנהלה מנסים לגייס משאבים כדי שהתקציב יהיה גבוה במיליון אחד או שניים לפחות מתקציב המינימום. כמו כן, בסכנין מחכים עדיין ליתרת הכסף שצפויה להגיע מעיריית סכנין.

אברהם פאס, בני סכנין. קובי אליהו
צפוי להמשיך. פאס/קובי אליהו

היום צפויים השחקנים לקבל הודעות על כך שיקבלו את משכורות חודש אפריל כשאלו אמורות להתקבל היום או לכל המאוחר עד יום שלישי הקרוב. בגזרת השחקנים, בקבוצה יחכו לראות מי המאמן כאשר שחקני הבית שיש להם חוזה לעונה נוספת צפויים להישאר כמו גם אברהם פאס לו חוזה לעונה הבאה. בסכנין ינסו לשכנע את השוער מחמוד קנדיל להישאר כמו גם הרצון להשאיל את מוחמד גדיר לעונה אחת נוספת אך ייתכן והשחקן יעדיף לקבוצות אחרות המעוניינות בשירותיו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully