וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איצ'ה היה סמל אדום של תקופה שלא תחזור"

הכדורגל הרכין ראש עם פטירתו של איצ'ה מנחם. אבי לוזון: "ההתאחדות תנציח אותו". גברי לוי: "לא הוערך מספיק לטעמי"

איצ'ה מנחם היו"ר היוצא של ההתאחדות לכדורגל. עמי שומן
"הרבה בזכותו הגענו לאליפות אירופה עם הנבחרת האולימפית". איצ'ה מנחם/עמי שומן

אבל בעולם הכדורגל בעקבות פטירתו של יושב ראש ההתאחדות לשעבר, איצ'ה מנחם, שנכנע למחלה קשה בגיל 75. מנחם שהיה קודמו בתפקיד של אבי לוזון שימש בתפקיד בין 2003 ל-3007.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון: "איצ'ה, ידידי וחברי לדרך ארוכת שנים, היה אדם שהסמל הגדול ביותר שלו היה החיוך הנצחי על פניו. איש ששידר חום, אהבה, אכפתיות ואופטימיות חסרת גבולות. איצ'ה גם היה לוחם גדול, על המגרש ומחוצה לו. בימיו כיו"ר ההתאחדות הוא לחם על הזכות של נבחרת ישראל והקבוצות הישראליות לחזור ולארח משחקים ביתיים, ניצח והחזיר לכולנו את החיוך. ההתאחדות לכדורגל תמצא את הדרך הראויה להנציח את פועלו של מנחם. יהי זכרו ברוך"

יושב ראש ההתאחדות לשעבר, גברי לוי, אמר על מנחם: "איצ'ה מנחם היה גזבר ההתאחדות בתקופתי, וכשעזבתי דאגתי שיהיה יו"ר ההתאחדות. הוא היה שחקן עבר בכדורגל וגם בנבחרת, והיה הכי מתאים לתפקיד. הוא המשיך ליזום כמה דברים שהשארתי לו כמו בית הנבחרות, ופעל לכך שיהיה בשפיים. אפשר לומר שהרבה בזכותו הגענו לאליפות אירופה עם הנבחרת האולימפית. היה איש כדורגל, אבל לא הוערך מספיק לטעמי. איצ'ה מנחם היה איש בעל הומור והיה ביחסים טובים עם כולם. יהי זכרו ברוך".

מת יושב ראש ההתאחדות לשעבר איצ'ה מנחם

איצ'ה מנחם (מימן) לצד אבי לוזון. ברני ארדוב
איצ'ה מנחם ואבי לוזון/ברני ארדוב

איל ברקוביץ': "אהבתי אותו מאוד"

מהפועל תל אביב, הקבוצה שבה שיחק מנחם, נמסר: "מועדון הפועל תל אביב, עמותת האדומים ואוהדי הפועל תל אביב לדורותיהם מרכינים ראשם בעצב גדול על לכתו של יצחק (איצ'ה) מנחם, שהלך הבוקר לעולמו בגיל 75, לאחר מאבק עיקש במחלת הסרטן. איצ'ה, שחקנה של הפועל בין השנים 1957-1962, היה נצר למשפחה אדומה והפך במהלך הקריירה שלו לסמל אדום של תקופה שלא תחזור. הוא שותף לזכייה השישית של המועדון בגביע המדינה ובאליפות וייזכר לעד בלבבות האוהדים האדומים שזכו לראותו משחק באצטדיון באסה ולאחר מכן פוקד את משחקי הקבוצה באצטדיון בלומפילד. איצ'ה שימש לאחר פרישתו ממשחק פעיל מנהל ומאמן הקבוצה וכיהן כיו"ר ההתאחדות ה-14 בין השנים 2003-2007, ותרם רבות לקידום ענף הכדורגל הישראלי. הוא תמיד שמר על חיוך וכבוד, ובדרכי נועם וענווה. אנו שולחים תנחומים למשפחתו ולמשפחת הכדורגל הישראלי, יהי זכרו ברוך".

חיים רמון: "איצ'ה היה איש הפועל, אדום בכל רמ"ח איבריו שתרם רבות למועדון הפועל תל אביב בתור שחקן, מנהל ומאמן בקבוצה. הייתה לו אהבה גדולה לספורט ולכדורגל הישראלי בפרט, ותרומתו לכדורגל הישראלי בתור יושב ראש ההתאחדות הייתה אדירה. הוא ידע להשיג את מטרותיו ותמיד עשה זאת בדרכי נועם ובצורה כנה שמכבדת כל אדם באשר הוא. איבדנו היום עוד סמל אדום של תקופה שלא תחזור, משפחת הפועל תל אביב שולחת תנחומים למשפחתו, יהיה זכרו ברוך".

איל ברקוביץ': "זה יום עצוב להפועל תל אביב ולכדורגל הישראלי שאיבד איש יקר שעשה הרבה למען הכדורגל הישראלי. איצ'ה היה יושב ראש התאחדות מצוין, הוא עבר את כל התחנות משחקן ועד מנהל ומאמן ולכן הכיר את הצרכים של העוסקים בענף וידע איך לקדם אותם. אהבתי אותו מאוד, הוא היה דמות חיובית מאוד עם רוח ספורטיבית אמיתית. בשמי ובשם המועדון אני משתתף בצער הכבד של המשפחה, יהי זכרו ברוך".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
איצה מנחם. עמי שומן
"הוא ידע להשיג את מטרותיו ותמיד עשה זאת בדרכי נועם ובצורה כנה שמכבדת כל אדם באשר הוא". חיים רמון/עמי שומן

מכבי תל אביב: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב משתתף בצערה של משפחת מנחם על לכתו של איצ'ה מנחם ששימש בין היתר כיו"ר ההתאחדות לכדורגל בשנים 2003-2007. יהי זכרו ברוך".

מכבי חיפה: "המועדון מרכין ראש ואבל עם מותו של יצחק (איצ?ה) מנחם, היו"ר ה-14 של ההתאחדות לכדורגל בישראל. יהי זכרו ברוך".

שרת הספורט, לימור לבנת: "עולם הספורט אבל היום על מותו של איצ'ה מנחם. הוא אהב את הכדורגל הישראלי והיה לו חשוב לפעול לקידומו. כשחקן, כמאמן, כמנהל ומאוחר יותר כיו"ר ההתאחדות לכדורגל הוא בלט במסירות ובערכיות שלו. הכרתי את איצ'ה באופן אישי. הוא היה אדם חם ולבבי, איש משפחה שראה תמיד לנגד עיניו את טובת הספורט והספורטאים. אני שולחת את תנחומיי לבני משפחתו. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully