וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 18.6

ברצלונה סיכמה עם שוער חדש, יונייטד מתמקדת בחדירה, הומלס נשאר בדורטמונד, באלוטלי לא פוסל הגעה לארסנל ושוער נבחרת מקסיקו מחוזר באנגליה. כל השמועות והדיווחים

סולי מונטארי, מילאן, מול ספיר טיידר, אינטר. AP
מוודאים שיישאר. סולי מונטארי/AP

העברות

* מילאן הודיעה על הארכת חוזהו של סולי מונטארי עד 2016. הקשר הגנאי שהגיע לרוסונרי בהשאלה מאינטר בינואר 2012 ונרכש על ידם בקיץ שלאחר מכן, החזיק בחוזה לעוד עונה, אבל המילאנזים מיהרו להחתימו לאחת נוספת.

* המאמן הסרבי סלאבו מוסלין, שהדריך בעבר את לוקומוטיב מוסקבה, הכוכב האדום וחימקי, חתם על חוזה באמקאר פרם הרוסית.

* הקשר אליסאו האריך את חוזהו במלאגה עד יוני 2015.

שחקן מלאגה אליסאו חוגג שער. רויטרס
נשאר במלאגה. אליסאו/רויטרס

שמועות

* על פי דיווחים בספרד ברצלונה וריאל סוסיאדד השיגו פריצת דרך במו"מ על העברת קלאודיו בראבו שוער נבחרת צ'ילה. על פי המתווה המסתמן, הקטלאנים יעלו את סכום ההעברה ל-12 מיליון ומחר שני הצדדים צפויים לסכם סופית על ההעברה.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" פירסמו רשימה עדכנית של יעדי הרכש של ברצלונה בחלק הקדמי, והיא כוללת פרט לגונסאלו היגואין גם שמות נוצצים כמו לואיס סוארס, רובין ואן פרסי ואדן הזאר. בנוסף חידשה סגנית האלופה הספרדית את העניין שגילתה מוקדם יותר העונה במרקו רויס ובסרחיו אגוארו.

* *ב"מארקה" מצטטים את ססק פברגאס שחתם בצ'לסי. הקשר התייחס למעמדו של צ'אבי, ואמר שחברו החליט לעזוב את ברצלונה אחרי 14 שנים במועדון. ואם זה לא מספיק, מאמן אל ערבי הקטארית דן פטרסקו טוען שצ'אבי סיכם על חוזה מקדמי עם קבוצתו. "הגיוני שיש לו הצעות גם ממועדונים אחרים", אמר המאמן. "אמרתי לצ'אבי שאם הוא מתכוון לרוץ ולתת הכול עבור קבוצה, הוא צריך להגיע לכאן. אנחנו בקשר ישיר איתו".

* קשרה הצרפתי של רובין קאזאן, יאן מ'ווילה, צפוי לסרב להצעות של ליברפול וארסנל מכיוון שהוא מעדיף להגיע לאינטר, כך מדווחים ב"דיילי סטאר".

* אחרי ההופעה האדירה שלו מול ברזיל, ארסנל וליברפול מעוניינות לצרף את גיירמו אוצ'ואה, השוער המקסיקני שנחשב לשחקן חופשי. אוצ'ואה כבר הביע רצון לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות לאחר ששיחק בעונה שעברה באז'אקסיו.

* מנצ'סטר יונייטד צפויה להגיש הצעה על סמי חדירה, שמחוזר גם על ידי ארסנל. העדכון לגבי הקשר מגיע בעקבות העובדה שריאל מדריד הודיעה לחדירה שהוא רשאי לעזוב את המועדון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
צ'אבי, ססק פברגאס, ברצלונה. רויטרס
ייפרד מברצלונה אחרי 14 שנה? צ'אבי/רויטרס

* מאטס הומלס, שהיה מבוקש במנצ'סטר יונייטד אחרי שלואי ואן חאל סימן אותו, הודיע כי הוא יישאר בבורוסיה דורטמונד בעתיד הקרוב.

* מריו באלוטלי יחזור הקיץ לאנגליה? בסקיי ספורטס מצטטים את החלוץ של מילאן שאומר: "ארסנל זה מועדון פנטסטי והכול יכול להיות".

* צ'לסי תדרוש 40 מיליון יורו עבור רומלו לוקאקו שישוחרר. אינטר ויובנטוס שמעוניינות בחלוץ צפויות להגיש הצעות.

חאבייר אקינו נבחרת מקסיקו על הגב של השוער גיירמו אוצ'ואה. AP
ארסנל וליברפול בעקבותיו. אוצ'ואה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully