וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 11 שנה: סדרת הגמר בטורקיה הולכת למשחק שביעי

גלאטסראיי ניצחה 77:85 את פנרבחצ'ה אולקר וכפתה משחק מכריע ביום חמישי הקרוב. ארויו הצטיין (19 נקודות, 9 אסיסטים)

גארד גלאטסראיי קרלוס ארויו (ימין). GettyImages
לא מוותר על האליפות. ארויו/GettyImages

אחרי 11 שנה, הליגה הטורקית בכדורסל שוב תוכרע במשחק שביעי. גלאטסראיי גברה הערב (שני) 77:85 על יריבתה המרה פנרבחצ'ה אולקר במשחק מספר שש, מנעה ממנה לחגוג במגרשה הביתי וקבעה כי הכל יתנקז למשחק השביעי, שייערך ביום החמישי, ובסופו תוכתר האלופה. ז'ליקו אוברדוביץ' חזר לעמוד מאחורי הקווים של פנר אולקר אחרי ההרחקה שספג בעקבות התפרצות על השופטים, אך גלא לא התרשמה ושמרה על הפרש קטן לאורך כל המשחק.

להפסקה ירדה פנרבחצ'ה אולקר ביתרון שתי נקודות, אך קרלוס ארויו נטל את המושכות במחצית השנייה והוביל את גלא לרבע רביעי מצוין אותו ניצחה 17:27 וניצחה את המשחק כולו. פנר העצבנית ביצעה 28 עבירות ואפשרה לגלא לקלוע נקודות קלות מהקו לקראת הסיום.

קרלוס ארויו, שזכה באליפות בשנתיים האחרונות, לא מתכוון לוותר על התואר כל כך מהר. את המשחק הזה הוא סיים עם 19 נקודות ו-9 אסיסטים, בעוד שזוראן ארצג סיים עם מספר זהה של נקודות והוסיף 5 ריבאונדים. פופס מנסה בונסו תרם 16 ו-8 ריבאונדים. אוברדוביץ' קיבל תפוקה נאה מאמיר פרלדז'יץ' (19 נקודות, 5 ריבאונדים) ובויאן בוגדנוביץ' (15 נקודות), אך לא קיבל את התרומה הרגילה מבו מקאלב (9 נקודות). המשחק השביעי ייערך באולמה הביתי של פנרבחצ'ה אולקר באיסטנבול ביום חמישי הקרוב. יהיה לוהט.

צפו בדאנק אימתני של מנסה בונסו במהלך המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully