וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: סיינה בדרך לפירוק

הקבוצה שירדה מנכסיה והייתה מעורבת בפרשת העלמת מס לא תשתתף בעונה הבאה ביורוליג ותשחק רק בליגה ה-4 באיטליה

שחקן סיינה אריק גרין. GettyImages
לא ישחק בסיינה בשנה הבאה. אריק גרין/GettyImages

דיווחים באיטליה: סיינה הודיעה שאין באפשרותה להעמיד תקציב לשנה הבאה ושהיא עוברת תהליכים של פירוק. המשמעות: הקבוצה לא תשחק בעונה הבאה ביורוליג ולא בליגה הראשונה באיטליה.

היום (שני) המפרק שמונה למועדון, אגידיו ביאנקי, אמר שככל הנראה הקבוצה תתחיל מחדש בעונה הבאה. היא לא תשחק ביורוליג ותרד לליגה הרביעית באיטליה, עם הנהלה, צוות מקצועי ושחקנים חדשים. כל זה קורה בזמן שהקבוצה משחקת בגמר הפלייאוף באיטליה מול מילאנו והיא נמצאת בפיגור של 1:0 בסדרה.

כזכור, לפני כחודש נעצר פרנדיננדו מינוצ'י, שהיה נשיא הקבוצה בחשד להעלמת מס. כמו כן, נחשפה רשימה של 25 שחקנים ששיחקו בסיינה וחשודים גם הם בהעלמת מס בחוזים שלהם בגובה של מיליוני יורו. הבולט שבהם הוא הליטאי קשישטוף לברינוביץ', שעל פי החשד העלים סכום של 2.4 מיליון יורו במהלך חמש העונות בסיינה. גם רימאס קאוקינאס, שון סטונרוק, רומיין סאטו, בו מקאלב, הנרי דומרקאנט, ניקוס זיסיס, ודייויד אנדרסן.

סיינה זכתה בשמונה מעשר האליפויות האחרונות באיטליה ובחמישה גביעים רצופים. היא אף העפילה לארבעה פיינל פורים בעשור האחרון. כל זה היה תחת חסותו של הבנק הגדול מונטפסקי, שהחליט להסיר את התמיכה בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • סיינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully