וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל שומאכר התעורר מהתרדמת ויצא מבית החולים

חדשות נהדרות מכיוונו של נהג העבר האגדי. על פי ההודעה שנמסרה מטעם משפחתו, שומי מתקשר עם סביבתו ויעבור כעת למכון שיקומי בשוויץ, בו הוא ימשיך את התהליך הארוך: "מודים לכל המעריצים שהתפללו לשלומו". שומאכר אושפז בצרפת כחצי שנה לאחר שנפצע בצורה קשה בתאונת סקי

נהג המירוצים הגרמני מיכאל שומאכר. Stuart Franklin, GettyImages
השיקום יימשך. שומאכר/GettyImages, Stuart Franklin

רק לפני יומיים הגיעו חדשות חיוביות מכיוונו של מיכאל שומאכר, כאשר בגרמניה דיווחו כי נהג הפורמולה 1 האגדי יצא מסכנת חיים לאחר כחצי שנה בה אושפז בבית החולים בשל פציעה קשה שאירעה לו בתאונת סקי. היום (שני), החדשות החיוביות הפכו למשמחות באמת כאשר הנהג הגרמני התעורר מהתרדמת בה היה שרוי מאז התאונה.

על פי ההודעה של משפחתו של שומי, הוא עזב את בית החולים בגרנובל, צרפת, בו אושפז מאז התאונה. הוא צפוי להמשיך את התהליך הארוך בדרכו לשיקום במקום אחר, שטרם נודע. משפחתו של שומאכר הודתה למעריצים הרבים שהתפללו לשלומו מאז התאונה: "אנחנו בטוחים שזה עזר לו להתעורר".

בהצהרה הרשמית מטעם אנשיו של שומאכר נמסר: "המשפחה רוצה להודות לרופאים שטיפלו בו, לאחיות ולכל צוות בית החולים שהגיע למקום התאונה וסיפק עזרה ראשונה ושהמשיך לעשות עבודה נהדרת לאורך כל החודשים שעברו מאז". על פי הדיווחים, שומאכר מצליח לתקשר עם סביבתו, בעיקר עם אשתו קורינה וילדיו, המקיפים אותו.

המנהלת של שומאכר, סאבין קהם, גילתה כי שומאכר הועבר לקליניקה מיוחדת לשיקום, הנמצאת בשוויץ, זאת לאחר שהוא החל להגיב לדברים שונים. על פי קהם, שומאכר יכול גם לראות וגם לשמוע כעת. על פי הדיווחים, שומאכר איבד רבע ממשקל גופו מאז התאונה. הרופאים ביצעו מסאז' יומי על השרירים שלו לאורך החודשים האחרונים.

ב-29 בדצמבר 2013 התרסק מיכאל שומאכר, אלוף הפורמולה 1 שבע פעמים בעברו, במהלך גלישת סקי בהרי האלפים הצרפתים. הנהג האגדי, ששבר עשרות שיאים לאורך הקריירה המפוארת שלו, נלקח לבית החולים כאשר על פי הדיווחים הוא היה במצב קריטי ועל סף מוות. מאז ועד היום הוא נותר בתרדמת, אולם כעת, בשעה טובה, מצבו השתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully