וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: היגואין סגר בברצלונה, "תענוג לשחק עם מסי"

כלי התקשורת בספרד וארגנטינה טוענים כי פיפיטה חוזר ללה ליגה, נאפולי מכחישה והחלוץ רק אמר: "נראה אחרי המונדיאל"

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי. Giuseppe Bellini, GettyImages
מריאל לבארסה, דרך איטליה. היגואין/GettyImages, Giuseppe Bellini

נבחרת ארגנטינה פתחה הלילה (בין ראשון לשני) את הופעותיה במונדיאל 2014 ברגל ימין, עם ניצחון 1:2 על בוסניה. מי שהביא למפנה ביכולת של האלביסלסטה היה גונסאלו היגואין, שעלה למגרש עם פתיחת המחצית השנייה והציג שיתוף פעולה מרשים עם ליאונל מסי. על פי דיווחים בתקשורת בספרד ובארגנטינה, כנראה ששיתוף הפעולה הזה עומד להפוך לקבוע.

ב"מארקה" נכתב שהיגואין הסכים סופית למעבר לברצלונה, שתרכוש את החלוץ הארגנטינאי, שכמובן שיחק בריאל מדריד בין 2007 ל-2013 והעביר את העונה החולפת בנאפולי האיטלקית, תמורת סכום שעדיין לא ידוע. בין ברצלונה לשחקן עצמו ההסכם כבר נסגר וכעת נותר רק המו"מ עם הפרטנופי, שרכשו את פיפיטה מריאל מדריד תמורת 40 מיליון יורו בקיץ הקודם. לואיס אנריקה, מאמנם החדש של הקטאלנים, היה זה שדרש להביא את היגואין.

ההכרזה הרשמית על העסקה, כך על פי הדיווחים, תהיה בשבועות הקרובים, מיד לאחר סיום המונדיאל. נאפולי בינתיים, הכחישה את העסקה דרך חשבון הטוויטר שלה: "הדיווחים הם שטויות".

היגואין עצמו אמר: "אני לא יודע כרגע שום דבר לגבי ברצלונה, הראש שלי רק עם הנבחרת. אחרי המונדיאל כבר נראה מה יהיה". יחד עם זאת, החלוץ הוסיף: "אני נהנה מההתעניינות בי וכמובן שזה יהיה עונג גדול לשחק לצד ליאונל מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully