וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: הנשים ניצחו את בולגריה

20 נקודות של דורון סייעו לנבחרת לגבור 68:71 על קרואטיה. עדן ענבר: "היינו צריכים לסגור את המשחק ברבע השלישי"

שי דורון שחקנית נבחרת ישראל. מגד גוזני
כיכבה. שי דורון/מגד גוזני

נבחרת הנשים של ישראל המשיכה הערב (ראשון) את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, ואחרי האכזבה עם ההפסד בקרואטיה, הגיע ניצחון בכורה בקמפיין - 68:71 ביתי מול בולגריה לעיני כ-1,000 צופים ברמת גן.

בולגריה שחוותה גם היא הפסד צמוד במשחקה הקודם לאותה קרואטיה פתחה טוב את המשחק והשיגה יתרון מצוין 17:24, אבל ריצת 7:19 של הנבחרת הכניסה את הבנות של עדן ענבר לעניינים. ברבע השלישי מיכל אפשטיין השיגה נקודות מהעונשין, אבל דונקה הודג'ס החזירה את הבולגריות בדרך ל-58:58.

הנבחרת לא נבהלה וקלעה את שש הנקודות הבאות, אבל בולגריה עלתה ליתרון מינימלי שתי דקות לסיום (64:66). מכאן קטיה לויצקי הייתה דומיננטית וקלעה ארבע נקודות רצופות, ולמרות שדימיטרובה ניסתה, אפשטיין אמרה את המילה האחרונה וסגרה את הסיפור מהעונשין יחד עם נקודה של שי דורון.

שי דורון קלעה 20 נקודות, מיכל אפשטיין הוסיפה 14, נעמה שפיר 12, קטיה לויצקי 9, לירון כהן 6, שירן צעירי ודניאל דיאמנט 3 כל אחת, מירב דורי וג'ניפר פליישר 2 נקודות כל אחת. את הבולגריות הובילה רדוסטינה דימיטרובה עם 22 נקודות ומילנה טומובה הוסיפה 19.

"היינו צריכים לסגור את המשחק ברבע השלישי", אמר ענבר. "כשאתה לא עושה את זה במשחקים הללו, היריבות חוזרות. הרבע הראשון שלנו היה נוראי, ובסיומו של הרבע השלישי פספסנו הזדמנויות רבות, אבל אני שמח שהשגנו את הניצחון. זה הדבר הטוב היחידי שאני רואה בהופעה שלנו הערב".

נעמה שפיר ציינה: "אני שמחה שהצלחתי לתרום הלילה, היינו צריכים לנצח ולשמור על הבית. זה בית צמוד וכל נבחרת יכולה לנצח כל נבחרת אחרת. מצפה לנו משחק קשה בשבוע הבא, וכל נקודה חשובה בטורניר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully