וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ שלף: דודי סלע העפיל לסיבוב השני

הטניסאי הישראלי דהר לניצחון מצוין על בנואה פר הצרפתי (67) 4:6, 6:7 במסגרת טורניר הדשא בהולנד תוך שעה ו-17 דקות

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
ממשיך להתכונן לווימבלדון. דודי סלע/AP

דודי סלע ממשיך בהכנות שלו לקראת טורניר ווימבלדון, והיום (ראשון) פתח הישראלי הבכיר את טורניר ההכנה השני שלו בעונת הדשא במסגרת טורניר טופ שלף בהולנד (פרסים בסך 426 אלף דולר) עם ניצחון נאה על בנואה פר הצרפתי, המדורג 67 בעולם, 4:6, 6:7 תוך שעה ו-17 דקות.

סלע שמדורג 107 בעולם הגיע לטורניר אחרי שבשבוע שעבר הוא נכנע בשמינית הגמר במסגרת טורניר נוטינגהאם למרטין פישר האוסטרי. כעת הוא התמודד מול יריב מוכר: הצרפתי אותו ניצח פעם אחת והפסיד לו פעם אחת במפגשים שנערכו בין השניים בשנתיים האחרונות במסגרת טורניר שנאיי (על משטח קשה) ב-2012 וב-2013. סלע היה נחוש לנקום על ההפסד מהשנה שעברה וסיים את המשחק עם ניצחון מתוק.

המערכה הראשונה התנהלה בשליטה של הישראלי שהשיג שתי שבירות משלוש הזדמנויות שהיו לו בדרך ל-4:6 מצוין. במערכה עצמה הישראלי היה טוב יותר בהגשות הראשונות (64:71), וגם סיפק שני אייסים. המערכה השנייה לעומת זאת הייתה צמודה יותר, ואף אחד משני הטניסאים לא הצליח להשיג שבירה עד למצב של 6:6 למרות שסלע פספס שלוש הזדמנויות שבירה. בשובר השוויון סלע עלה ל-0:2, פר זכה בנקודה, אבל הישראלי טיפס ל-1:4 מצוין בדרך ל-2:7. יריבו הבא של סלע יהיה מרסל גרנולרס הספרדי או בנג'מין בקר הגרמני.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully