וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השביעית בקריירה: רוג'ר פדרר זכה בטורניר האלה

השוויצרי גבר 6:7, 6:7 על פאלה הקולומביאני (69) וגרף תואר 14 בקריירה על דשא. גריגור דימיטרוב זכה בטורניר לונדון

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. Thomas Starke, GettyImages
פדרר/GettyImages, Thomas Starke

רוג'ר פדרר זכה היום (ראשון) בטורניר האלה שבגרמניה (סך פרסים 711 אלף יורו) אחרי שגבר 6:7, 6:7 על אלחנדרו פאלה הקולומביאני (69 בעולם). פדרר (4 בעולם) זכה בפעם השביעית בטורניר (2003 עד 2006, 2008, 2013 ו-2014), ומגיע שוב במומנטום חיובי לטורניר ווימבלדון, שייפתח בשבוע הבא. אחרי האכזבה ברולאן גארוס ובעונת החימר, השוויצרי מקווה שבדשא יזכה לקצת יותר הצלחה.

היום במערכה הראשונה הוא השיג שבירה וספג שבירה, אבל במצב 6:6 הוא זכה בשש הנקודות האחרונות של השובר שוויון כדי לקחת את המערכה הראשונה 6:7 (2). גם במערכה השנייה פדרר ופאלה שברו זה לזה פעם אחת את מכות ההגשה והמשחק נגרר לטיי ברייק, אבל פדרר השיג מיני ברייק מהיר ודהר לניצחון בשובר השוויון (3:7) כדי להשלים את הזכייה. פדרר, שהעפיל לגמר התשיעי שלו בהאלה אחרי שגבר על קאי נישיקורי בחצי הגמר, זכה בתואר מספר 14 בקריירה על דשא ו-79 בסך הכול. פאלה, הקולומביאני השני שמעפיל לגמר טורניר ATP העונה (אחרי סנטיאגו חיראלדו), יתנחם בטורניר מצוין ו-68 אלף יורו.

הטניסאי הבולגרי גריגור דימטרוב. GettyImages
בכושר מצוין. דימיטרוב/GettyImages

גריגור דימיטרוב עשה את המוטל עליו כשחגג זכייה בטורניר לונדון אחרי ניצחון נהדר על פליסיאנו לופס הספרדי. עבור דימיטרוב זהו התואר הרביעי בקריירה והשלישי השנה, וגם נקמה קטנה על ההפסד באותו טורניר לפני ארבע שנים. הבולגרי שהגיע לטורניר כמדורג רביעי ו-13 בעולם נגרר לשובר שוויון במערכה הראשונה ונכנע בו 8:10 בדרך להפסד 6:7 במערכה. במערכה השנייה היוצרות התהפכו, ואחרי שהשניים לא הצליחו להשיג שבירות שוב ההכרעה הלכה לשובר שוויון, אבל אז דימיטרוב ניצח 1:7 מוחץ. אם זה לא מספיק, גם המערכה המכרעת נגררה לשובר שוויון, ובניגוד לפעם הקודמת, הפעם זה היה צמוד עוד יותר, אבל הבולגרי חגג 6:8 בדרך לניצחון אחרי שעתיים וחצי.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
הטניסאית הסרבית אנה איבנוביץ'. Tom Dulat, GettyImages
חוזרת לעצמה. איבנוביץ'/GettyImages, Tom Dulat

אנה איבנוביץ' זכתה היום בטורניר ברמינגהאם (סך פרסים 710 אלף דולר) וגרפה את טורניר הדשא הראשון בקריירה, אחרי שגברה 3:6, 3:6 על ברבורה זחאלובה (62 בעולם). איבנוביץ' איבדה את ההגשה כבר במשחקון הראשון, אבל משם המדורגת 13 בעולם דהרה לתואר השלישי שלה העונה וה-14 בקריירה. "לא יכולתי לבקש הכנה טובה יותר לווימבלדון", אמרה איבנוביץ', שאיבדה רק 21 משחקונים בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully