וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה במשא ומתן מתקדם עם מהדי זועבי

15.6.2014 / 10:58

השוער, ששייך לטוברוק, צפוי לסגור לשלוש שנים לאחר שאיזקוביץ' ושרצקי יסכמו את הפרטים האחרונים. ניצן יושאל או יימכר

ברק בכר, איזי שרצקי, עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
בונה על כך שזועבי יוכל לשמש בעתיד שוער ראשון בקבוצה. איזי שרצקי/יוסי ציפקיס

עירוני קרית שמונה במשא ומתן מתקדם עם מהדי זועבי, שוערה של קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק. זועבי נחשב לשוער מבטיח מאוד ושימש גם כשוער נבחרת הנוער של ישראל תקופה לא קצרה, כשגם מכבי נתניה התעניינה בשירותיו בקיץ האחרון. כעת נראה שהשוער הצעיר ישמש בעונה הקרובה שוערה השני של קרית שמונה, כשבמועדון הצפוני, שידוע בחיבתו לטפח שחקנים צעירים, בונים על כך שזועבי יוכל לשמש בעתיד שוער ראשון בקבוצה.

בעונה האחרונה רום אילוז שימש רוב העונה כשוער שני וכעת זועבי צפוי לתפוס את המקום, כשגיא חיימוב ישמש שוער הראשון. לוואלה! ספורט נודע שהמשא ומתן עם זועבי כבר במצב מתקדם וכעת נותר לסגור רק פרטים אחרונים. אריק איזקוביץ' הבעלים של טוברוק צפוי לסכם זאת עם הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי ונכון לעכשיו מדובר על תקופה שבין שנתיים לשלוש שנים.

איתמר ניצן שוער הפועל ניר רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
לא ברור אם ימצא קבוצה בליגת העל. ניצן/אדריאן הרבשטיין

איתמר ניצן, שכרטיסו שייך גם כן לקרית שמונה, לא מעוניין לשמש שוער שני וצפוי לעבור לקבוצה אחרת בהשאלה או במכירה. נכון לעכשיו לא ברור אם השוער ימצא קבוצה בליגת העל. אם בני סכנין לא תחתים לעונה נוספת את מחמוד קנדיל, כפי שרוצים במועדון, ניצן עשוי לעבור לקבוצה אך בשלב זה ייתכן מאוד שהשוער ישמש שוער ראשון בליגה הלאומית או שוער שני בקבוצה גדולה אחרת, בה ירגיש שיוכל להתמודד על אפודת השוער הראשון, דוגמת בית"ר בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully