וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: ארבייטמן עבר בדיקות. אסקלינג ולבקוביץ' הצטרפו

15.6.2014 / 7:49

פתחה עונה בסגל חסר מאוד. חלוץ מונס שירוויח 225 אלף ד' בעונה יחבור לבלם השבדי ולשוער. אלישע לוי: "נצרף עוד שחקנים"

שלומי ארבייטמן שחקן קבוצת גנט בכדורגל. קובי אליהו
אימון ראשון בקבוצה החדשה. ארבייטמן/קובי אליהו

הפועל באר שבע פתחה הבוקר (ראשון) את עונת המשחקים 2014/15, כששחקניה יעלו לראשונה על מגרש האימונים ויקיימו את האימון הראשון העונה, אבל במועדון לא מייחסים חשיבות רבה לעניין בגלל היעדרותם של חלק חלק גדול מהשחקנים הבכירים. גל אראל, מאור בוזגלו ואליניב ברדה הם רק חלק מהשחקנים שלא הופיעו היום, ולכן במועדון הוחלט לדחות את מסיבת העיתונאים הרשמית ולקיים גם את האימון הפתוח הראשון בתחילת השבוע הבא.

עוד לפני האימון אמר אלישע לוי: "לא היה לנו הרבה זמן לנוח בגלל הליגה האירופית, אבל טוב שכך. אנחנו מאוד מחכים לרגע הזה ומקווים לעשות עונה לא פחות טובה. שלומי ארבייטמן הצטרף ואנחנו עושים מאמצים לצרף עוד שחקנים. לא נעשה דברים בלחץ. המטרה היא ליצור קבוצה מאוזנת וחזקה ולייצר מסורת שתביא את באר שבע להשתתפות קבועה במפעלים האירופאים".

מי שכן הופיע לאימון הבכורה הוא החלוץ שלומי ארבייטמן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. ארבייטמן לא התאמן אבל עבר בדיקות רפואיות ועד מחר יחתום רשמית על חוזה לשנתיים. ארבייטמן ירוויח 225 אלף דולר בכל אחת משתי העונות הבאות. הוא חתם לאחר שאלונה ברקת נחתה ביום שישי בארץ וסגרה את תנאיו בקבוצה. חלוץ מונס בעונה שעברה יהיה הרכש הראשון העונה, כשבמועדון מתכוונים לשוחח עוד היום עם ג'קי בן זקן בניסיון לצרף את עופר ורטה, מגן מ.ס אשדוד. "אם המחיר יהיה ריאלי, יכול להיות שננהל משא ומתן. ואם לא, אז נרד ממנו", הבהירו במועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון מתכוונים לפנות עוד השבוע למ.ס אשדוד ובני יהודה בניסיון לצרף את ורטה או עוז ראלי, שהזהובים דורשים כעת 2.2 מיליון שקל תמורת שחרורו. לגבי חנן ממן, השחקן שייפגש עם בית"ר ירושלים הוצע על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן ובמועדון עדיין שוקלים את מועמדותו. ניקולס פלצ'וק יקבל השבוע אור ירוק לעזוב. מספר קבוצות כבר מעוניינת בשירותיו של השחקן, בין היתר קיימת חזרה אפשרית להפועל עכו או מעבר להפועל פתח תקוה.

עופר ורטה מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
עדיין אופציה. ורטה/מגד גוזני

אקסברד ואבו לאבן חוזרים, מלכה נבחן

בנוסף לארבייטמן, לאימון הצטרפו הקשר פיראס עוואד והחלוצים עידו אקסברד (15 שערים בכל המסגרות בעונה שעברה בנתניה) ויוסף אבו לאבן (שבעה ברמת השרון), כולם הושאלו העונה. לגבי אקסברד, מדובר בשנה האחרונה בחוזה שלו ואם באר שבע לא תצרף אותו לסגל, היא תצטרף לוותר עליו תמורת פיצוי סמלי. אבו לאבן לא מעוניין להישאר בסגל אם יתברר לו שלא בונים עליו כחלק מהותי מהרוטציה. שחקן נוסף שהגיע להתרשמות הוא הבלם השבדי-יהודי דניאל אסקלינג. אלישע לוי התרשם מאוד מהשחקן של הפועל כפר סבא ועשוי לצרף אותו כבלם שלישי. גם השוער רובי לבקוביץ', שהוזכר כמועמד לקבוצה, הגיע להתרשמות הדדית. גם במכבי הרצליה לם אבי מלכה אמור להיבחן בקבוצה. שוער נוסף שיגיע בהמשך: שוער כפר שלם ובנו של שחקן העבר אפרים דוידי, דור דוידי. החלוץ גליינור פלט נחת בישראל והצטרף לאימון הפתיחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully