וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אטורה מסינה עזב את צסק"א מוסקבה

אחרי הזכייה ב-VTB, המאמן נפרד ואמר: "החלטתי לא להמשיך כבר בפברואר". צפוי להתמנות לעוזרו של גרג פופוביץ'

אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
אף אחד לא באמת מופתע. אטורה מסינה/מגד גוזני

מה שהיה באוויר במשך השבועות האחרונים הפך אתמול (שישי) לרשמי: אטורה מסינה עוזב את צסק"א מוסקבה. המועדון שזכה בגביע ה-VTB, אבל נכשל ביורוליג עם ההפסד הכואב למכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור הודיע על פרידה מהמאמן האיטלקי. את ההודעה על כך מסר נשיא ליגת ה-VRB, סרגיי איבנוב, שאמר: "אטורה מסינה עוזב את תפקידו כמאמן צסק"א מוסקבה. המאמן החדש יוכרז בהמשך, אני לא יכול להגיד שום דבר מעבר לכך".

מסינה עצמו התייחס לקדנציה השנייה שלו במועדון, ואמר: "הפעם הרגשתי את התמיכה של האנשים מסבב, האוהדים היו נתנו את האהדה שלהם יותר מבעבר, ואני מודה להם על כך. בקדנציה הקודמת בנינו קבוצה שרצה ארבע שנים, ובתקופה הזו היו הרבה שינויים משנה לשנה. הגענו לשני פיינל פורים ביורוליג, ובכל שנה זה הפך להיות קשה יותר, אבל אולי זה לא מספיק".

הכתבים הסקרנים שמנסים לגלות מי יאמן את הקבוצה ניסו להבין ממסינה אם הוא יודע מי יחליפו, והאיטלקי השיב: "אני לא יודע שום דבר לגבי העתיד. אף אחד לא שאל אותי בנושא. מה שאני יודע זה שאני עוזב את צסק"א, וזה הוחלט כבר מזמן. בפברואר אמרתי לנשיא שאני מתכוון לעזוב, ושאני מתכוון להשתמש באופציה שלי בחוזה, והתכוונו לשמור על כך בסודיות. אמרתי את זה רק לשחקנים המובילים שלי, הם ידעו מזה".

מסינה עצמו אמור להגיע, כמו דיוויד בלאט, ל-NBA בעונה הבאה והוא צפוי להיות מוכרז כעוזר המאמן של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully