וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: פדרר עלה בלי לשחק, ברדיך הודח בקווינס

השוויצרי נהנה מפרישתו של סון לו ויפגוש את נישיקורי בחצי גמר טורניר האלה. בקווינס: פליסיאנו לופס ניצח את ברדיך 4:6, 6:7

הטניסאי הספרדי פליסיאנו לופס. AP
הדיח את ברדיך. פליסיאנו לופס/AP

אחרי ההפסד של אנדי מארי אמש (חמישי), היום הודח מטורניר קווינס גם הצ'כי תומאס ברדיך (6 בעולם) שהפסיד ברבע הגמר 6:4, 7:6 לפליסיאנו לופס. הספרדי המדורג 10 בעולם העפיל לחצי גמר ראשון בסבב ה-ATP בשנה האחרונה, ולחצי גמר ראשון בקווינס מאז 2010. בחצי הגמר יפגוש לופס עוד צ'כי, את ראדק סטפאנק המדורג 15, שהמשיך את המומנטום מהניצחון על אנדי מארי והדיח את קווין אנדרסון הדרום אפריקני עם 6:1, 3:6, 2:6.

המדורג ראשון בטורניר באנגליה, סטניסלאס ואוורינקה השוויצרי, העפיל לחצי הגמר בזכות ניצחון בשתי מערכות 5:7, 3:6 על מרינקו מאטוסביץ' האוסטרלי. בחצי הגמר הוא יפגוש את גריגור דימיטרוב הבולגרי, המדורג רביעי בטורניר, שעלה בזכות פרישתו של אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני.

בטורניר האלה בגרמניה, רוג'ר פדרר עלה לחצי הגמר בלי לשחק, בעקבות פרישתו של יריבו ין סון לו. השוויצרי המדורג שני בטורניר יפגוש בשלב הבא את קיי נישיקורי, המדורג רביעי בטורניר, עלה לחצי הגמר בזכות 1:6, 6:7 תוך שעה ו-20 דקות מול סטיב ג'ונסון האמריקאי.

פיליפ קולשרייבר ניצח בדרבי הגרמני 4:6, 7:5, 6:7 את דסטין בראון, שלא הצליח לשמור על ההתלהבות מהניצחון הגדול על רפאל נדאל. קולשרייבר יפגוש בחצי הגמר השני בהאלה את אלחנדרו פאייה הקולומביאני, שהדיח את פטר גויובצ'יק המקומי עם 6:7, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully