וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל עלתה לגמר, ולנסיה כפתה משחק חמישי

הבלאנקוס צלחו דרמה מול מלאגה, ניצחו 79:89 אחרי הארכה ועלו לגמר. ולנסיה הביסה את ברצלונה 63:81 והשוותה ל-2:2

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד כדורסל. מגד גוזני
הוביל את הבריחה בהארכה. יול/מגד גוזני

ריאל מדריד כבר בגמר הליגה הספרדית. הבלאנקוס סגרו הערב (חמישי) 1:3 סדרת חצי הגמר מול מלאגה, אחרי ניצחון 79:89 אחרי הארכה באנדלוסיה. החבורה של פבלו לאסו תנסה להגן על תארה וממתינה כעת למנצחת בסדרה בין ברצלונה לולנסיה, שכפתה הערב משחק חמישי. אם ברצלונה תנצח, היא תפגוש את יריבתה המרה לקלאסיקו שלישי רצוף בסדרת הגמר.

הבלאנקוס התאוששו מההפסד האחרון מול מלאגה, וצלחה עוד דרמה, אחרי שגם שני המשחקים הראשונים בסדרה היו צמודים והוכרעו רק בדקות הסיום. ואיזה סיום זה היה הפעם. ארבע דקות לסיום, ריאל עלתה ליתרון שבע נקודות, אך מלאגה ביצעה קאמבק מרשים. לצערה, פראן ואסקס דייק רק פעם אחת מהקו ופספס הזדמנות להעניק ניצחון למלאגה. רודי פרננדס החטיא שלשת ניצחון פוטנציאלית, אך סרחיו יול התעורר בהארכה ועם שבע נקודות רצופות הוביל בריחה של ריאל. יול היה מצוין בשורות ריאל וסיים עם 22 נקודות ו-8 אסיסטים. פליפה רייס קלע מספר זהה של נקודות והוריד 9 ריבאונדים וג'ייסי קארול תרם 11 ב-14 דקות. 17 נקודות של ריאן טולסון לא הספיקו למלאגה.

ולנסיה, כאמור, המשיכה את העונה הנפלאה שלה והשוותה את הסדרה מול ברצלונה ל-2:2 אחרי 63:81 ענק בקטאלוניה. ולנסיה תארח בביתה את המשחק החמישי והמכריע ותנסה להדהים את ברצלונה, שפתחה את הסדרה עם שני ניצחונות חוץ ותנסה להשיג גם את השלישי והחשוב מכולם.
סם ואן רוסום הצטיין אצל ולנסיה עם 17 נקודות, רומיין סאטו (15) וג'סטין דולמן (14) סייעו לו. חואן קרלוס נבארו היה היחיד שהופיע בברצלונה עם 18 נקודות.

* בגרמניה אלבה ברלין השוותה ל-1:1 את סדרת גמר הפלייאוף, אחרי ניצחון 81:95 על באיירן מינכן. אלבה מחפשת אליפות ראשונה מאז 2008, בעוד שהבווארים השאפתניים לא הניפו צלחת מאז 1955. אלבה ניצחה ב-9 נקודות את המחצית השנייה, בה ברחה והבטיחה את הניצחון. רג'י רדינג הצטיין עם 16 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. מלקולם דילייני קלע 24 עבור באיירן.

שחקן באיירן מינכן מלקולם דילייני. GettyImages
הצגה של דילייני לא הספיקה לבאיירן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully