וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר האלה: נדאל הודח במפתיע על ידי דסטין בראון

הגרמני הדהים עם 4:6, 1:6 על אלוף הרולאן גארוס אחרי פחות משעה. פדרר חזר מפיגור וניצח, מארי הודח מטורניר קווינס

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
קשים החיים מחוץ לחימר. רפאל נדאל/AP

הפתעה אדירה הייתה הערב (חמישי) בטורניר הדשא בהאלה, גרמניה, כאשר המדורג ראשון בעולם וזוכה רולאן גארוס הטרי, רפאל נדאל, הודח כבר בסיבוב השני. האחראי לסנסציה הוא דסטין בראון הגרמני-ג'מייקני, שהדהים תוך 59 דקות את השור ממאיורקה עם ניצחון 4:6, 1:6.

בראון לקח את המערכה הראשונה והמשיך עם ניצחון בשישה משחקונים רצופים, עד שנדאל צימק ולפחות נמנע מבייגל במערכה השנייה. למרות זאת, בראון סגר עניין עם משחקון ההגשה שלו, נישק את הדשא ורץ לחגוג את ההישג הגדול עם הקהל. ברבע הגמר מחכה לו דרבי גרמני מול פיליפ קולשרייבר.

לעומת נדאל, רוג'ר פדרר חזר מפיגור וניצח בשלוש מערכות 7:6, 4:6, 2:6 את ז'ואאו סוזה הפורטוגלי. בשלב הבא יפגוש את ין סון לו הסיני. פדרר שמדורג שני בטורניר ורביעי בעולם לא הצליח למצוא את השבירה במערכה הראשונה אחרי שפספס חמש הזדמנויות לעשות זאת, ודווקא בשובר שוויון הפורטוגלי התעלה וניצח 8:10 בדרך לניצחון במערכה הראשונה. השוויצרי המתין בסבלנות במערכה השנייה כדי לשבור, והשיג אותה במשחקון השביעי בדרך ליתרון שהספיק לו כדי לסגור את הסיפור עם 4:6 בדרך למערכה השלישית. פדרר שבר גם בפתיחת המערכה השלישית וטיפס מיד ל-0:2, ובהמשך השיג שבירה נוספת שסידרה לו 2:6 גדול אחרי שעה ו-50 דקות.

גם אנדי מארי לא התרגל עדיין למעבר לדשא, כשהפסיד טורניר קווינס אחרי כמעט שנתיים ללא הפסד על הדשא (מאז פדרר ניצח אותו בגמר ווימבלדון לפני שנתיים). ראדק סטפאנק הצ'כי הדיח את הבריטי עם ניצחון 6:7, 2:6 בסיבוב השלישי ומנע ממנו ניצחון 20 ברציפות על הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully