וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי נבחרת ישראל בכדורסל ישוחקו בבית מכבי בראשל"צ

באיגוד בחנו אפשרות לשחק את טורניר ההכנה ביולי ואת המשחקים הרשמיים באוגוסט באולם ברוממה, אך בחרו בראשל"צ בגלל העלויות

יניב גרין שחקן נבחרת ישראל עם ארז אדלשטיין. מגד גוזני
ישחקו בבית מכבי. אדלשטיין וגרין/מגד גוזני

נבחרת ישראל בכדורסל ממשיכה בהכנותיה לקראת מוקדמות אליפות אירופה הקרובה, והערב (חמישי) נודע כי משחקי ההכנה של הנבחרת ייערכו באולם בראשון לציון. מדובר בטורניר ההכנה שיתקיים בין ה-23 ל-26 ביולי בהשתתפות נבחרות רוסיה, צ'כיה ורוסיה ב', כמו גם המשחקים הרשמיים במסגרת המוקדמות ב-10.8 נגד מונטנגרו, ב-24.8 נגד הולנד וב-27.8 נגד בולגריה.

בשלב מוקדם, כשהסתבר שהיכל נוקיה בתל אביב תפוס במהלך מרבית חודש אוגוסט ולא ניתן לקיים בו את כל המשחקים הרשמיים של הנבחרת, הוחלט למצות את האפשרות לקיים את המשחקים מחוץ לגוש דן כדי לאפשר לקהל גדול שלא תמיד זוכה לראות את הנבחרת בפעולה, לראות אותה בהרכב מלא במשחקי ההכנה ובמשחקים הרשמיים. נעשו בדיקות במספר ערים ולאחרונה התקיימו מספר פגישות עם נציגי עיריית חיפה.

בין האיגוד לנציגים הושגו הבנות לשביעות רצון הצדדים ובאיגוד שמחו מהאפשרות שהקהל החיפאי יראה את המשחקים באולם היפה והחדיש ברוממה. לאחרונה הוצגו בפני האיגוד דרישות כספיות חדשות שהפכו את ההחלטה לבעייתית ואם הנבחרת הייתה משחקת בחיפה ההוצאות היו גדולות מדי עבור האיגוד. אחרי בדיקה עם בית מכבי בראשון לציון, סוכמו כל תנאי האירוח של הנבחרת והמשחקים יתקיימו באולם זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully