וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימונד ליג אוסלו: אליסון פליקס זכתה ב-200 מטר

האצנית המשיכה בקאמבק וסיימה ב-22.73 ש'. איטון, האלוף האולימפי מקרב עשר, עשה היסטוריה. ריצ'רד תומפסון זכה ב-100

האצנית האמריקאית אליסון פליקס. רויטרס
ממשיכה להתקדם. אליסון פליקס/רויטרס

האלופה האולימפית אליסון פליקס המשיכה בקאמבק המצוין שלה במפגש ליגת היהלום שנערך הערב (רביעי) באוסלו, אחרי שניצחה במירוץ ל-200 מטר. פליקס שסבלה מפציעה בשריר הירך האחורי שגרמה לה להחמיץ את מרבית העונה שעברה, השיגה ניצחון קליל אחרי שעצרה את השעונים על 22.73 שניות, רחוק בכשנייה משיאה האישי. ג'ודי וויליאמס הבריטית סיימה שנייה ומרים סומאר הצרפתיה הגיעה שלישית. עבור פליקס התוצאה היא מהירה ב-29 מאיות לעומת התוצאה שרשמה ביוג'ין לפני כשבועיים כשהיא סיימה שלישית במקצה תחרותי יותר.

מי שעשה היסטוריה הוא אשטון איטון, האלוף האולימפי ואלוף העולם בקרב עשר, שהפך לראשון שזוכה בתחרות כלשהי בדיימונד ליג אחרי שניצח בקרב 400 מטר משוכות עם זמן של 49.16 שניות. התוצאה הזו הייתה 0.09 שנייה לאט יותר מהאיש האישי. האמריקאי שיתמקד השנה במקצוע הזה גבר על ג'וני דאטץ' בן ארצו (49.77 שניות) ומגי רסמוס האסטוני.

רנו לאבילני קופץ במוט צרפתי שובר את שיא העולם. AP
שמר על מאזן מושלם. רנו לאבילני/AP

גאלן ראפ שזכה ביוג'ין ב-10 אלף מטר סיים הפעם במקום השלישי אחרי שקבע 13:03.35 דקות, עשר שניות לאט יותר מברנר לגאט האמריקאי. האתיופי יניו אלמירו זכה עם 13:01.57 דקות. הקרב ל-100 מטר היה נטול כוכבים (יוסאין בולט, יוהאן בלייק, ג'סטין גאטלין וטייסון גיי), מה שמנע מכל האצנים שהשתתפו לרדת מ-10 שניות. ריצ'רד תומפסון זכה עם 10.02 שניות, 2 מאיות מהיר יותר מהצרפתי ג'ימי ויקו.

בתחרות לקפיצה במוט, שיאן העולם רנו לאבילני נותר מושלם בתחרויות ליגת היהלום עם 5.77 מטר, רחוק משמעותית מה-6.16 שקבע לפני כארבעה חודשים. סגן האלוף האולימפי וויל קליי זכה בפעם השלישית ברציפות בתחרות לקפיצה משולשת עם 17.41 מטר וגבר על כריסטיאן טיילור. בתחרות הנשים לקפיצה לגובה, אנה צ'יצ'רובה ובלנקה ולאסיץ' ראו את הרוסיה מריה קוצ'ינה מזנקת לגובה 1.98 מטר ומנצחת בתחרות.

הג'מייקנית נובלן וויליאמס-מילס, שהתגברה על מחלת הסרטן, זכתה ב-400 מטר עם 50.06 שניות והקדימה את נטשה האסטינגס. הקנייתית יוניס סאם זכתה ב-800 מטר אחרי שעצרה את השעונים על 1:59.02 דקות כשגברה על ברנדה מרטינס. הצרפתי פסקל מרטינו-לגארד זכה ב-110 משוכות עם 13.12 שניות, הזמן המהיר ביותר השנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully