וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים הפסידה בפתיחת מוק' אליפות אירופה

אכזבה לבנות של עדן ענבר שנוצחו בשניות האחרונות 76:73 בקרואטיה. לירון כהן סיימה עם 20 נקודות, שי דורון קלעה 14

לירון כהן קפטנית נבחרת ישראל. מגד גוזני
הצעדים במהלך האחרון עלו לישראל במשחק. שי דורון/מגד גוזני

נבחרת הנשים של ישראל פתחה ברגל שמאל את שלב מוקדמות אליפות אירופה עם הפסד דרמטי 76:73 לקרואטיה בחוץ. הקרואטיות שפתחו את משחקי המוקדמות עם ניצחון על בולגריה רשמו ניצחון נוסף, בעוד עבור נבחרת ישראל היה זה משחק ראשון במפעל שתוצאתו גורמת ללא מעט אכזבה. כידוע, הראשונה בבית תעפיל אוטומטית לאליפות אירופה, בעוד חמש מתוך שש הסגניות הטובות ביותר יצטרפו למוליכות הבתים.

הקרואטיות היו דומיננטיות יותר במהלך הרבע הראשון, אבל לירון כהן החזיקה את ישראל במשחק ודאגה לשמור על פער מינימלי של 23:20 בסיומו. כהן דאגה ליצור יתרון לצד הישראלי עם שלשה מצוינת ברבע השני. 54 שניות לסיום כהן הוסיפה שלשה נהדרת ויחד עם שתי נקודות של מירב דורי הנבחרת בכחול לבן ירדה ביתרון 37:39 להפסקה.

הרבע השלישי היה מאוזן יחסית. נעמה שפיר וקטיה לויצקי תרמו נקודות חשובות, כהן המשיכה לצלוף משלוש ובהמשך גם שפיר חיקתה אותה בדרך ל-55:57. שי דורון הייתה דומיננטית בפתיחת הרבע האחרון והקפיצה את ההפרש לשש, אבל הקרואטיות נאבקו וחזרו לעניינים מהר מאוד. 1:25 דקה לסיום מאזיץ' הקרואטית העלתה את נבחרתה לשלוש הפרש, מיכל אפשטיין צימקה מיד לנקודה, ובמהלך האחרון של הנבחרת כהן ביצעה צעדים, והקרואטיות ניצלו את ההזדמנות כדי לסגור את הסיפור.

את ישראל הוליכה לירון כהן עם 20 נקודות, שי דורון קלעה 14, קטיה לויצקי ונעמה שפיר סיימו עם 10 כל אחת, מיכל אפשטיין וג'ניפר פליישר 6 כל אחת, דניאל דיאמנט 5, מירב דורי 2. את קרואטיה הוליכה ילנה איבזיץ' עם 18 נקודות.

עדן ענבר: "יש אכזבה מהתוצאה אבל גאווה מהדרך. באנו לנצח, אבל אנחנו מאוכזבים מאוד. אנו מקווים שתהיה לנו היכולת למחוק את ההפרש הזה בבית. בשביל זה צריך את כל האוהדים ומי שראה אותנו יכול להיות גאה. בסוף דברים קטנים מכריעים משחקים גדולים והפעם זה היה בצד שלהם".

שי דורון: "אם הייתי משחקת אחוז אחד יותר טוב היינו מנצחות. אם היינו קולעות קצת יותר טוב מהעונשין, אפילו קצת פחות מאחוז נורמלי היינו מנצחות בקלות אפילו. זה לא היה משחק רע, אבל אנחנו לא יכולות לתת לקבוצות לקלוע מעל 65 נקודות וזו צריכה להיות מטרה עיקרית בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully