וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "מודה לבלאטר ופלאטיני על העמידה לצידנו"

11.6.2014 / 21:24

יו"ר ההתאחדות נכח בקונגרס פיפ"א: "הצלחנו להדוף את הניסיונות של הפלסטינאים לפגוע אנושות בכדורגל הישראלי"

ספ בלאטר נשיא פיפ"א עם אבי לוזון יו"ר ההתאחדות. נועם מושקוביץ
עמד לצד ישראל? בלאטר עם לוזון/נועם מושקוביץ

יממה בלבד לפני פתיחת המונדיאל בברזיל, נערך הערב בסאו פאולו הקונגרס ה-64 של פיפ"א. בין יתר הנושאים שדנו בהם בקונגרס, עמד על סדר היום נושא המעברים של השחקנים הפלסטינאים בשטחי ישראל. זה בהמשך לביקורו של בלאטר בישראל לפני שלושה שבועות. נשיא פיפ"א, ספ בלאטר נאם בפני המשתתפים והבהיר כי ההתאחדות הישראלית עושה ככל שביכולתה כדי להבטיח מעבר שחקנים פלסטינאים במעברי הגבול בכפוף לשיקולי ביטחון לגיטמיים.

בלאטר הוסיף כי בפגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני כשלושה שבועות, הובטח לו שמדינת ישראל שואפת לקיום חיים ספורטיביים מלאים בשטחי הרשות. ג'בריל רג'וב נאם בפני המשתתפים בקונגרס והאשים את ישראל בסבל שנגרם לפלסטינאים, אך זה לא הוביל להחלטה נגד ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בקונגרס היו פחות מיודדים. לוזון ורג'וב/מערכת וואלה, צילום מסך

אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות אמר לאחר הקונגרס: "נכון לעכשיו הצלחנו להדוף את הניסיונות הבלתי פוסקים של הפלסטינאים לפגוע אנושות בכדורגל הישראלי. זה מאבק מורכב, ארוך וממושך ואני משוכנע שבסיוע גורמים רבים בישראלי, נדע להתמודד עם האתגר הזה".

לוזון הוסיף: "ערבוב בין ספורט לפוליטיקה עלול להיות טעות חמורה ואני חייב להודות לנשיא פיפ"א ספ בלאטר ולנשיא אופ"א מישל פלאטיני על עמידתם האיתנה לצדנו. חשוב שנדע לשמור על ביטחון המדינה ואזרחי ישראל במקביל לכיבוד הספורטיביות של ההתאחדות הפלסטינאית".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully