וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת האוהדים של הפועל חיפה ערכה נשף פתיחה

11.6.2014 / 9:46

כ-350 אוהדים הגיעו, ביניהם רחל שפירא: "אולי בבוא היום נוכל להתאחד". פיבך ולייבוביץ' חתמו, המטרה: עלייה לליגה ב'

רחל שפירא, אלמנתו של רובי שפירא. דריה סבנטורז?צקי,
"מלאת התרגשות". שפירא/דריה סבנטורז?צקי

עמותת "הפועל עיר הפועלים" שאחראית על הקמת קבוצת האוהדים של הפועל חיפה, ערכה אתמול (שלישי) נשף פתיחה אליו הגיעה גם רחל שפירא, אלמנתו של הבעלים לשעבר, רובי שפירא, שתשמש כנשיאת כבוד. מלבדה הגיעו עוד כ-350 אוהדים שמחזיקים במנייה של הקבוצה (מחיר למנייה הינו 850 שקלים) כשהמטרה הברורה של הקבוצה היא לעלות מליגה ג' לליגה ב' בתום העונה.

בנשף עצמו אמרה שפירא: "אני מלאת התרגשות ואני מבינה מה הביא למהלך הזה. אולי בבוא היום נוכל להתאחד עם הקבוצה ממנה התפלגנו". שפירא דיברה גם על כך שדרבים רואים במהלך סוג של מלחמה מול הפועל חיפה: "נעשה הכול ברוח טובה של אמונה. אנחנו רוצים שזה יתפוס דרך ומסלול". הקבוצה כבר החתימה את גל פיבך, חי בן לולו וכפיר לייבוביץ' ששיחקו בעבר בליגת העל, ושורה נוספת של שחקנים בולטים מהליגות הנמוכות.

בינתיים בהפועל חיפה מרוצים מההחתמה של מינדאוגאס קאלונאס וכעת יתפנו להחתים חלוץ זר ולנסות לסגור את הפערים עם השוער הצ'כי פז'מיסל קובארז' השוער הצ'כי. דריו פרננדס צפוי להמשיך, כך שבכל מקרה לראובן עטר נשאר מקום לזר אחד מלבד עמדת השוער. בקבוצה התאכזבו מאוד מהעובדה ששמעון הרוש סיכם בסופו של דבר במכבי נתניה אך כעת יחפשו מגן שמאלי אחר כששמו של דדי בן דיין עלה כמועמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully