וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מינדאוגאס קאלונאס חתם

10.6.2014 / 18:09

הקשר הליטאי (30) שיחק אשתקד בסימורג האזרית יחד עם עידן ויצמן ורשם 43 הופעות בינלאומיות. עטר: "מדובר בשחקן איכותי"

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נערך לאפשרות שבתחילה הקבוצה תתאמן בקריית חיים זאת בשל הסחבת בנושא. עטר/ברני ארדוב

מינדאוגאס קאלונאס, קשר ליטאי בן 30, חתם היום (שלישי) לשנתיים בהפועל חיפה. בחיפה צפו בדיסקים של קאלונאס ושוחחו גם עם שחקנים המכירים אותו כשנראה שהמאמן ראובן עטר התרשם מאוד מהשחקן ונתן את האישור להתחיל במשא ומתן שהיום הגיע לחתימה רשמית.

קאלונאס הוא קשר ששיחק בעונה החולפת בקבוצת סימורג, שבה משחק גם עידן ויצמן הישראלי, כמושאל מבאקו. הוא רשם שתי הופעות בלבד בסימורג ונכנס ארבע פעמים כמחליף אך בבאקו הספיק להבקיע שישה שערים עד המעבר. קאלונאס השלים שלוש עונות בליגה האזרית ולפני כן שיחק בליגה בפולין ושלוש עונות בליגה האוקראינית. כמו כן, יש לו ברזומה 43 הופעות בנבחרת ליטא.

הבעלים יואב כץ אמר על ההחתמה: "מדובר בשחקן מאוד אטרקטיבי עם רקורד בינלאומי עשיר. אני מאמין שהוא ישדרג את הקבוצה". המאמן ראובן עטר: "אני שמח מאוד על ההחתמה. מדובר בשחקן איכותי בעל טכניקה גבוהה"

מינגאוגאס קאלונאס שחקן הפועל חיפה. Stu Forster, GettyImages
רכש חדש. קאלונאס/GettyImages, Stu Forster

הפועל חיפה תפתח ב-1 ביולי את אימוניה לקראת העונה הבאה אך בשלב זה לא ברור עדיין באיזה מתחם אימונים זה יקרה. במועדון מעוניינים מאוד לעזוב את המתחם בקריית חיים ולעבור למתחם אימונים. המאמן ראובן עטר הבהיר את חשיבות העניין, אלא שנכון לעכשיו בחיפה עדיין לא הגיעו לסיכום בנושא עם חברת אתו"ס, המפעילה את המגרשים בדרום העיר ולא עם עיריית נשר, בנוגע למגרשים העירוניים בנשר. כמו כן קיימת האפשרות שיואב כץ, שדן בנושא עם ראש עיריית עכו כששהה בארץ, יסכם בסופו של דבר דווקא על מגרשי האימונים החדשים שקמים בעכו. בחיפה מעריכים שלמרות שאין סיכום, הקבוצה לא תערוך את מרבית אימוניה העונה בקריית חיים, אך נערכים לאפשרות שבתחילה הקבוצה תתאמן בקריית חיים זאת בשל הסחבת בנושא.

מחר צפויה הקבוצה להיפגש שוב עם גורמים בעיריית חיפה בנוגע לשימוש באצטדיון סמי עופר, כשישנה התקרבות רצינית בנושא ונראה שאם לא יקרה משהו דרמטי חיפה תשחק בו כאשר זה ייפתח. בקבוצה ינסו לקדם גם את נושא מגרש האימונים בפגישה מחר.

היום תערוך קבוצת האוהדים החדשה שקמה ותתחיל דרכה בליגה ג' נשף פתיחה, אליו צפויים להגיע מאות מחברי העמותה וכן נציגים ממשפחתו של הבעלים לשעבר רובי שפירא. בקבוצה כבר החתימו את גל פיבך, חי בן לולו וכפיר ליבוביץ' כאשר שלא מן הנמנע שהערב יוצג גם מאמן הקבוצה. שי דהאן ששיחק בעבר בליגת העל מועמד גם כן לקבוצה.

(עדכון ראשון: 13:30)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully