וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: איציק חליפי חתם בהפועל רמת גן

העולה החדשה החתימה את שחקן מכבי ראשון לציון. חליפי חוזר למועדון בו גדל ויתאמן אצל אביו החורג: "זו זכות והתרגשות"

איציק חליפי שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
חזר הביתה. איציק חליפי/קובי אליהו

הפועל רמת גן, העולה החדשה לליגת העל בכדוריד, ביצעה הלילה (שלישי) החתמה גדולה מבחינתה. איציק חליפי, קפטן נבחרת ישראל לשעבר, מצטרף אליה בחוזה לארבע עונות, אחרי עונה לא פשוטה במכבי ראשון לציון. הוא חובר לשוער זנגה ג'ורג'ביץ', שחתם בקבוצה בחודש שעבר.

חליפי בן ה-31, קפטן הנבחרת לשעבר (ובעל למעלה ממאה הופעות בינלאומיות), ובוודאי אחד השחקנים הבולטים בליגת העל לאורך העשור האחרון (זכה עם אס"א תל אביב בשלושה גביעי גביעי מדינה), סוגר מעגל במועדון שבו גדל, ואצל המאמן אריק שפירא, שהוא גם אביו החורג.

איציק חליפי אמר: "התחושה טובה מאוד, הציפיות גבוהות, והרצון הוא לבסס את מעמדה של הפועל רמת גן בליגה הראשונה בשנים הבאות. זאת זכות, ויש בה התרגשות, משהו שכל שחקן שגודל בקבוצה ויוצא ממנה למועדונים גדולים, חולם ומחכה לרגע לחזור ולעזור למועדון.

"אני גדלתי בהפועל רמת גן שהייתה נחשבת אז לקבוצה קטנה, בטח לא בתור הזהב של המועדון הענק הזה. בגיל 19 עזבתי, ועכשיו אני חוזר ואעשה הכול להחזיר אותה להיות מועדון גדול. ראש העיר החדש ישראל זינגר, שהוא תומך מאוד בספורט, מעוניין לקדם את הכדוריד וזו יוזמה ברוכה לקחת חלק בה, בעיר שלי, ובטח עם אריק. זה מרגש מאוד ברמה האישית, ואני מאמין שאחרי עונה לא פשוטה במכבי ראשון לציון ברמה האישית, אני אחזור לעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully