וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יובל שפונגין סיכם לשלוש שנים

11.6.2014 / 22:43

המגן שחוזר למועדון אומר: "אני שמח לחזור הביתה". עדיין קיימים פערים עם איגייבור. הסכומים שיזרמו מהספונסרים: 4.6 מיליון שקל

עורך וידאו: ליאור נאור

יובל שפונגין חוזר למכבי תל אביב: המגן סיכם לשלוש שנים אצל האלופה. ההחלטה לפנות לכיוון שפונגין נעשתה בימים האחרונים אחרי החתמתו של אוסקר גרסיה. שפונגין בן ה-27 הוא תוצר מחלקת הנוער של הצהובים, ובשורות המועדון הוא ערך 125 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת עד שעזב לקפריסין לשורותיה של אומוניה בה שיחק לפני שלוש שנים עד העזיבה למונס.

שפונגין אמר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד לחזור הביתה למועדון בו שיחקתי מגיל שבע ועד גיל 23. זו תחושה של כבוד לדעת שהצוות המקצועי רוצה אותך בקבוצה בעיקר כי מכבי בשבילי זה לא רק בית אלא גם המועדון הגדול בארץ. מסיום העונה, התלבטתי האם לחזור לארץ או להמשיך בחו"ל, אך ברגע שהגיעה ההצעה ממכבי - ההחלטה נתקבלה באופן אוטומטי כי מכבי זה מועדון אירופי לכל דבר. אני מחכה לחזור שוב לקרית שלום וללבוש את החולצה הצהובה איתה התחנכתי מגיל צעיר לעשות הכול למען הקבוצה".

ג'ורדי קרויף, המנג'ר הספורטיבי, אמר בעקבות הסיכום: "אנו שמחים לצרף את יובל לסגל ומעצם העובדה שהחזרנו שחקן בית למכבי. אנו בטוחים שנהנה מהניסיון אותו צבר יובל במהלך השנים בהם שיחק בחו"ל".

מוקדם יותר בבאר שבע טענו היום ששפונגין נתן להם מילה לפיה אם יחליט לחזור לישראל, הוא יחתום אצלם. במכבי תל אביב ידעו היום לספר ששפונגין באמת הבטיח זאת לבאר שבע, אבל רק משום שהם לא היו בתמונה. בעקבות צירופו של שפונגין, יצטרך אוסקר לצוות את שרן ייני לתפקיד אחר. בקבוצה מעריכים מאוד את ייני וסומכים עליו כקפטן הקבוצה, ולכן לא ירצו לפגוע במעמדו ולהפוך אותו לשחקן ספסל.

האלופה תצא ב-27.6 למחנה אימונים שיתקיים בסמוך לעיר גראץ באוסטריה והיא תקיים שם ארבעה משחקים הכנה. היריבה הראשונה של הצהובים תהיה ס.צ וייץ מהליגה השלישית. המשחק השני יהיה ב-1.7 נגד ווינר ניושטאדט שבעונה החולפת סיימה במקום השמיני בליגה העילית באוסטריה. שטורם גראץ, שזכתה באליפות אוסטריה ב-2011 אך שיחקה בעונה שעברה בליגה השנייה, תתמודד נגד הצהובים ב-4.7. משחק ההכנה הרביעי, נגד יריבה שטרם נקבעה, ייערך ביום ראשון ה-6.7 ובסיומו תשוב הקבוצה לישראל.

יובל שפונגין שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
בדרך חזרה לצהוב? שפונגין/יותם רונן

מאז סיום העונה האחרונה החלו לזרום אל מכבי תל אביב הצעות לקשר עסקי ועל אף ההאטה במשק, הפעם יש סיכוי טוב להתאמה לדרישות של המועדון. אם בעונות שעברו סירבו במכבי להצעות בסכומים הנמוכים מחצי מיליון דולר, הפעם נראה כי יסכימו לכך. אחרי הכול, מכבי ויתרה בשלוש השנים האחרונות על הכנסה של כ-1.5 מיליון שקל בכל עונה מנותן חסות ראשי.

יש לציין כי החל מהעונה הקרובה תאמץ חברת אדידס את הקבוצה וכבר בקרוב ישווקו המוצרים החדשים למכירה. למכבי תל אביב תהיה גם תלבושת חדשה לעונה הקרובה.

בסך הכול, מכבי תל אביב תכניס משלושת הספונסרים שכבר סגרו לעונה הבאה 4.6 מיליון שקל. מדובר כאמור על אדידס שחתמה על חוזה אימוץ בגובה של שלושה מיליון שקל לעונה ובחברות ניוואה (900 אלף שקל) וקופל גרופ (700 אלף שקל). השתיים הללו חתמו על הסכם חדש לפני כשבוע. ההסכם מול כל אחת מהחברות הוא לעונה אחת עם אופציה לשלוש עונות נוספות. ניוואה תמשיך לפרסם את עצמה על גב השחקנים וקופל גרופ שמאגדת מספר חברות וביניהן את סטארט שירותי רכב על המכנסיים.

היום נודע כי בקיץ שעבר היו למכבי תל אביב שתי הצעות לנותן חסות ראשי בסכומים שנעו סביב 1.4 מיליון שקל, אבל במועדון רצו סכום של שני מיליון שקל. על פי מה שמסתמן הקיץ יהיו בקבוצה מוכנים לסגור על 1.5 מיליון שקל לספונסר ראשי ובכך להרים את סעיף ההכנסות מספונסרים המפרסמים על ביגוד לסכום של 6 מיליון שקל.

יש להדגיש שמדובר על סכומים המותנים בעונה מוצלחת של הקבוצה והם לא כוללים את ההופעות במסגרת האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הציב רף שהיה גבוה מדי עבור השוק הישראלי. מיטש גולדהאר/ברני ארדוב

מכבי תל אביב צפויה לשחק בעונה הקרובה עם נותנת חסות ראשית שהלוגו שלה יתנוסס על חזית חולצות השחקנים. זה שלוש שנים שמכבי תל אביב משחקת ללא ספונסר ראשי. הבעלים מיטש גולדהאר החליט בקיץ 2011 להציב רף שהיה כנראה די גבוה עבור השוק הישראלי. הצעות זרמו אל האלופה בשנים האלה, אולם היו כאלה שלא התאימו מבחינה כספית וכאלה שמכבי לא רצתה להתחייב לקשר מולן. בשורה התחתונה, מאז הקשר עם חברת פייג'יאה לא היה למכבי ספונסר.

נוסא איגייבור, קשר הפועל תל אביב לשעבר ושחקן בטיס בשנתיים האחרונות, הוצע לאחרונה לג'ורדי קרויף ובין הצדדים מתנהלים מגעים. הקשר הניגרי, שנופה מסגל נבחרתו לפני המונדיאל, מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בבטיס, אך הקבוצה ירדה לליגה השנייה בספרד וסובלת מבעיות כלכליות. בטיס מבקשת כמיליון יורו ובמועדון משוכנעים שיקבלו סכום כזה ומציעים אותו למרבה במחיר, בעוד מכבי תל אביב מוכנה לשלם סמוך נמוך בהרבה. בנוגע לשכר האישי, מכבי מוכנה לשלם לשחקן 350 אלף יורו, אך הוא רוצה חצי מיליון.

כצפוי נחת אמש (שלישי) פאולו סוזה בישראל בלווית רעייתו. סוזה אמר מיד בסיום העונה שהוא יחזור ב-10 ביוני ותמיד יוכל לומר שלא שיקר. הערב הוא יצא לארוחה משותפת עם חברים במסעדה בנווה צדק ומחר ייפגש עם אנשי מכבי תל אביב כדי לסגור סופית את נושא הפיצוי הכספי בעקבות עזיבתו לפ.צ. באזל.

נוסא איגייבור הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עלותו יקרה. נוסא איגייבור/ברני ארדוב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 10.6, 23:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully