וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי: נבחרת הנשים פותחת את מוקדמות אליפות אירופה

10.6.2014 / 21:40

הנבחרת של עדן ענבר תתארח בקרואטיה (20:00, 5+), שנחשבת פייבוריטית לעלייה. גילי סלע: "נגיע מוכנים למשחק"

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל נשים עדן ענבר. מגד גוזני
אתגר קשה מאוד בקרואטיה. עדן ענבר/מגד גוזני

נבחרת הנשים של ישראל תתמודד מחר (רביעי) בקרואטיה נגד הנבחרת המקומית במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2015 (20:00, ספורט 5+). הקרואטיות פתחו את משחקי המוקדמות עם ניצחון על בולגריה, וניצחון על ישראל יעמיד אותם בעמדת זינוק מצוינת לקראת עלייה לאליפות. הראשונה בבית תעפיל אוטומטית לאליפות אירופה, בעוד חמש מתוך שש הסגניות הטובות ביותר יצטרפו למוליכות הבתים.

"למדנו את הקרואטיות היטב ונגיע מוכנים למשחק", אמר עוזר המאמן גילי סלע לקראת המשחק, "חשוב לנו לבצע את הדברים שאנחנו רוצים לעשות, בעיקר בצד ההגנתי. קרואטיה נבחרת גבוהה מאוד ונצטרך לסגור נכון בריבאונד, לנסות לרוץ בכל הזדמנות ולהיות אגרסיבים על כל כדור". הנבחרת הגיעה אמש לסלובנסקי בוארד שם יתקיים המשחק מחר באולם שיכול להכיל 2,500 צופים וצפויה בו אווירה ביתית לקרואטיות. הנבחרת קיבלה דיווח מלא מהסקאוט שי סגלוביץ' שצפה במשחק בין בולגריה לקרואטיה, קיימה שני אימונים, צפתה בוידאו והתחושה בנבחרת שניתן להפתיע.

ההיסטוריה של המפגשים בין שתי הנבחרות מלמדת על יתרון ברור לקרואטיות שניצחו את 4 המפגשים האחרונים נגד ישראל והפסידו רק פעם אחת. הניצחון הישראלי הגיע בשנת 1997 כשלימור מזרחי מפציצה 33 נקודות ומסדרת לנבחרת ניצחון 71:74. מאז הנבחרת הפסידה לקרואטיה כאמור 4 פעמים, האחרונה הייתה ב-2005 באולם זיסמן אז הקרואטיות ניצחו 75:76, כשארבע שחקניות שרדו מאז ועד היום בסגל, לירון כהן, מיכל אפשטיין שסיימה אז כקלעית המצטיינת עם 18 נקודות, מירב דורי שסיפקה 12 ושירן צעירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully