וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ספרדי: ברצלונה הפסידה, ריאל מדריד הושפלה

הצגה של מדלי סידרה למלאגה 75:88 על הבלאנקוס. 70:74 לוולנסיה בברצלונה. טורקיה: אוברדוביץ' השתולל בהפסד פנר

ג'סטין דולמן, שחקן ולנסיה, מקבל את תואר ה-MVP של גמר היורוקאפ. GettyImages
עוד משחק נפלא. דולמן/GettyImages

ולנסיה חזרה לחיים. אחרי שני הפסדי בית וכשהיא רחוקה הפסד אחד מהדחה, החבורה של ולימיר פראסוביץ' רשמה הערב (שלישי) ניצחון 70:74 גדול בברצלונה, כדי לצמק את סדרת חצי גמר הפלייאוף ל-2:1. ולנסיה, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני והתחילה את הסדרה עם יתרון ביתיות, רשמה מחצית שנייה אדירה, במהלכה חזרה מפיגור דו ספרתי. חואן קרלוס נבארו התשוש שוב לא הופיע, סיים עם 4 נקודות בלבד ובאחוזים רעים (1 מ-10 מהשדה, 0 מ-6 משלוש). מי שניצל את הוואקום הוא ג'ואי דורסי, ששלט מתחת לסלים של ולנסיה וסיים עם 20 נקודות ו-5 ריבאונדים. אך ג'סטין דולמן הנפלא היה שם כדי להבטיח ניצחון גדול ולולנסיה, בזכות ארבע קליעות עונשין מדויקות בשניות האחרונות של המשחק. סרחי לישצ'וק האוקראיני היה מצוין גם כן עם 16 נקודות ו-12 ריבאונדים. המשחק הבא ייערך שוב בפלאו בלאוגרנה, ובארסה תנסה להימנע ממשחק חמישי ומכריע בולנסיה.

אחרי ההפסד הביתי של ברצלונה לוולנסיה, גם ריאל מדריד הפסידה, ועוד איך הפסידה 75:88 בחוץ מול מלאגה. אחרי שהשיגה שני ניצחונות דחוקים באולמה הביתי, האלופה פשוט הושפלה מול האנדלוסים במשחק שהיה חד צדדי לחלוטין מתחילתו.

כוכב המשחק הזה היה נייק קיינר מדלי, אקס מכבי תל אביב שקלע 14 נקודות, ירה שתי שלשות והוסיף שבעה ריבאונדים. פראן ואסקז הוסיף 14 נקודות משלו, ג'ייסון גרנג'ר תרם 12 למנצחים שירו תשע שלשות. ניקולה מירוטיץ' וטרמל דארדן תרמו 10 נקודות כ"א. מלאגה צימקה כעת ל-1:2 את הפיגור שלה בסדרת חצי הגמר וכפי שהיא נראית עד כה בסדרה, לריאל יש הרבה סיבות לדאגה.

* סדרת הגמר בטורקיה ממשיכה לספק דרמות, מהפכים והרבה הרבה עצבים. אחרי שפנרבחצ'ה אולקר הייתה נראית בשליטה, היא הפסידה הערב 88:82 ליריבה השנואה גלאטסראיי, שהשוותה את הסדרה ל-2:2. קרלוס ארויו הצטיין עם 24 נקודות לגלא, מאנו מרקוישווילי הוסיף 16, אך מה שייזכר מהמשחק היא ההשתוללות של ז'לי'קו אוברדוביץ'. המאמן המעוטר הורחק במהלך הרבע האחרון של המשחק לאחר ויכוח ערני וקולני עם השופט וירד מהפרקט כשאוהדי גלא משליכים חפצים לעברו. למטה מחכה לכם קטע וידאו קצר מהאירוע.

צפו בהשתוללות של אוברדוביץ'

צסק"א מוסקבה רחוקה ניצחון בודד מזכייה ב-VTB, ליגת מזרח אירופה. הרוסים הביסו היום (שלישי) את ניז'ני נובגורוד 59:86 ועלו ליתרון 0:2 בסדרת הגמר, המשוחקת במתכונת של הטוב מחמישה משחקים. בסך הכל, מאז הפיאסקו בפיינל פור היורוליג, שכלל הפסד כואב למכבי תל אביב ותבוסה לברצלונה במשחק השלישי, עומדת צסק"א על מאזן 0:8. אם במשחק הקודם החבורה הסימפטית מנובגורוד הקשתה על אטורה מסינה וחניכיו, הרי שהפעם זה לא היה כוחות כבר מהפתיחה, אפילו שגם הוא התקיים בביתה. צסק"א עלתה ליתרון 15:20 ברבע הראשון, פתחה פער דו ספרתי ברבע השני ובהמשך שייטה בדרך לניצחון הגדול.

מילוש תאודוסיץ' המשיך בכושר הנפלא שלו וסיים עם 18 נקודות ו-9 אסיסטים, ויטאלי פרידזון הוסיף 13, סשה קאון תרם 10 וסוני ווימס סיים עם 10. פבל קורבוקוב היה הקלע הבולט של ניז'ני עם 13 נקודות. המשחק הבא ייערך במוסקבה, וצסק"א תוכל להשלים זכייה חמישית מתוך שש עונות בהן הליגה קיימת.

* עוד ברוסיה: לוקומוטיב קובאן, שפיטרה לפני מספר ימים את ייבגני פאשוטין, מצאה תחליף בדמותו של כוכב העבר סרגיי בזארביץ'. בזארביץ' עזב במפתיע את סמארה, הקבוצה האחרונה בה אימן, וחתם רשמית לשלוש עונות אצל קובאן, שתשחק גם בעונה הבאה ביורוליג.

* ביוון מינויו של דושקו איבנוביץ' לפנאתינייקוס הפך רשמי. המאמן המונטנגרי הקשוח חתם לשנתיים ויחליף את פרגיסקוס אלברטיס, שאימן את הקבוצה בחצי העונה האחרונה וישוב לכהן בתפקיד המנהל המקצועי. "תענוג גדול לאמן את פאו, אחד המועדונים הגדולים באירופה. הכל כאן נראה גדול. יש בי מוטיבציה רבה לגרום לפרויקט הזה להצליח", אמר איבנוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן קאחה לבוראל דושקו איבנוביץ'. ברני ארדוב
חוזר למרכז הבמה. איבנוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully