וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.6

לאהם ומולר חתמו בבאיירן, אתלטיקו מדריד רוצה את קאסורלה, טייו מבוקש באנגליה ובפורטוגל, אלכסיס סאנצ'ס ביונייטד, ואלדס מתרחק ממונאקו ואינטר רוצה להחזיר את יובטיץ' לאיטליה. השמועות וההעברות

סטבן יובטיץ' שחקן מנצ'סטר סיטי. Ross Kinnaird, GettyImages
הולך לקבוצה חדשה? יובטיץ'/GettyImages, Ross Kinnaird

העברות

* כצפוי, פיליפ להאם ותומאס מולר האריכו את חוזיהם בבאיירן מינכן. להאם אמר: "אני שמח, כי אוכל לסיים את הקריירה בבאיירן וזה משהו שתמיד חלמתי שיקרה".

* אנדראה פירלו מצדו, האריך את החוזה שלו ביובנטוס בשנתיים נוספות.

* מלבורן סיטי האוסטרלית בונה קבוצה מסקרנת. אחרי ההחתמה של דויד וייה שישחק בקבוצה תקופה קצרה, הקבוצה הודיעה על צירופו של דמיאן דאף. הקשר האירי, 35, שיחק בחמש השנים האחרונות בפולהאם. מלבורן סיטי נקראה עד לפני כמה שבועות מלבורן הארט. היא נרכשה בינואר על ידי משפחת אל מובראק שמחזיקה במנצ'סטר סיטי.

* מאמה בירם דיוף עבר לסטוק סיטי בהעברה חופשית וחתם על חוזה לארבע שנים. החלוץ הסנגלי ששיחק בהאנובר הוצג במועדון האנגלי.

שחקן פולהאם, דמיאן דאף. רויטרס
היי דרומה. דמיאן דאף/רויטרס

שמועות

* על פי "גארדיאן", לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד מעוניין להחתים הקיץ את אלכסיס סאנצ'ס, הקיצוני של נבחרת צ'ילה וברצלונה. יונייטד עדיין לא הגישה הצעה עבור השחקן, שמחירו נע בסביבות ה-25 מיליון יורו.

* על פי הלאקיפ, ויקטור ואלדס לא יגיע למונאקו בסופו של דבר, בניגוד להערכות המוקדמות.

* ה"בילד" טוען שבמקומו של מריו באלוטלי, מילאן תביא בקיץ את מריו מנדז'וקיץ', שהודיע כי הוא מעוניין לעזוב את באיירן מינכן.

* עוד אחד שעשוי לעזוב את מילאן הוא נייג'ל דה יונג. ארסנל והעולה החדשה לפרמיירליג, ק.פ.ר, מעוניינות בהולנדי.

* נשיא סוסיאדד אישר כי ארסנל הפעילה את הסעיף שמאפשר לה לרכוש בחזרה את קרלוס ולה המקסיקני תמורת 3.5 מיליון ליש"ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלכסיס סאנצ'ס נבחרת צ'ילה. AP
יונייטד בעקבותיו. אלכסיס סאנצ'ס/AP

* "טוטוספורט" האיטלקי מדווח שאינטר תנסה לרכוש ממנצ'סטר סיטי את סטבן יובטיץ'. החלוץ המונטנגרי שותף בעונה החולפת ב-18 משחקים בכל המסגרות וכבש שישה שערים.

* השמועות על עתידו של קשר ברצלונה, כריסטיאן טייו, הולכות ומתגברות וכעת אברטון מוזכרת כמי שמעוניינת בו. טייו בן ה-22 הוזכר לאחרונה כמי שנמצא על הכוונת של ליברפול, טוטנהאם ופורטו.

* צ'לסי החליטה להשאיל את החלוץ הכשרוני שלה, איסלאם פרוז בן ה-18. הסקוטי בעל השורשים התימנים כבר נמצא על הכוונת של כמה קבוצות מהצ'מפיונשיפ, ביניהן קרדיף סיטי, דרבי קאונטי וברייטון.

* עוד אצל אלופת ספרד: ב"דיילי אקספרס" כותבים שאתלטיקו חושקת בקשר ארסנל ונבחרת ספרד, סנטי קאסורלה, ושהיא תגיש עבורו הצעה בגובה של 22 מיליון ליש"ט.

* סוכנו של בלם אנדרלכט ונבחרת סנגל, צ'ייקו קויאטה, טוען שהוא מחזיק בשתי הצעות עבור השחקן בן ה-24: מוולנסיה ומווסטהאם. גם סביליה עדיין נמצאת במירוץ לצרף אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully