וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי נתניה: סופיאן שרפה לא יחתום

10.6.2014 / 16:46

הבלם הצרפתי סיכם לשנתיים, אבל לא קיבל שחרור מאומוניה ניקוסיה. גורם בקפריסין טוען: "הוא לא רצה להגיע לישראל"

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. מזרחי/ברני ארדוב

אכזבה גדולה במכבי נתניה אחרי שנודע לראשי הקבוצה כי הבלם סופיאן שרפה לא יחתום במועדון. סוכנו של שרפה דדה חדד עדכן מוקדם יותר את המאמן יוסי מזרחי ששרפה לא יגיע לנתניה מאחר שאומוניה ניקוסיה מסרבת לשלם לו את חובה אליו בסך של 60 אלף יורו. מוקדם יותר פרסמנו שלשרפה יש חוזה לשנתיים נוספות באומוניה והקפריסאים עשויים להתנות את שחרורו בכך שהוא יוותר על יתרת החוב כלפיו מהעונה החולפת.

ואכן בפגישה בין הבלם לראשי אומוניה, הוא התבקש לוותר על החוב ולאחר שסירב נאמר לו כי הוא לא ישוחרר לנתניה ללא תמורה אף שמדובר בעניין כספי, טען היום גורם מקפריסין המעורה בפרטים כי שרפה היה מוותר על חלק מהחוב של אומוניה ומגיע לנתניה, אלמלא חששו להגיע לישראל.

לדברי אותו גורם, מאחר שמוצאו של שרפה מאלג'יר, הוא חשש שבדרכונו תוטבע חותמת של מדינת ישראל. בנתניה היה מי שטען היום כי מדובר בדברים שאינם נכונים מאחר שלשרפה יש דרכון צרפתי ואין לו מה לחשוש מהגעה לישראל. כך או אחרת, הבהירו בנתניה כי בשלב הזה שרפה לא מגיע, אבל אחרי סיפור יוסי בניון ומכבי חיפה אין לפסול שינוי בהחלטתו אפילו בטווח של 24 השעות הקרובות.

בנושא אחר, מכבי נתניה חתמה על הסכם אימוץ לשלוש שנים עם קבוצת הרכב 'ביי אנד דרייב'. החברה תהיה נותנת חסות מובילה כשהלוגו שלה יהיה על חולצות השחקנים. במסגרת ההסכם ייהנו כל השחקנים ועובדי המועדון משימוש ברכבים של החברה. נשיא מכבי נתניה עו"ד גיל לב מסר בעקבות ההסכם: "אנו שמחים שגוף המקדם מקצועיות ומצויינות חבר למכבי נתניה ומברכים את משפחת דיגמי וחברת 'ביי אנד דרייב' על הצטרפותם למשפחת מכבי נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully