וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: אם ארבייטמן ופלט יחתמו, גבאי עשוי לעזוב

10.6.2014 / 10:03

חלוץ הפועל באר שבע כבר הוצע לק"ש. ההולנדי אישר שיגיע לאימון הפתיחה, במועדון עושים מאמצים לבטל את סעיף היציאה שלו

גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
להתייצב כבר בסוף השבוע בישראל. פלט/קובי אליהו

הפועל באר שבע תקיים את אימון הבכורה שלה ביום ראשון הקרוב ובמועדון רוצים להחתים את שחקני הרכש החדשים עוד לפני יריית הפתיחה. בעונה שעברה הציג המועדון באימון הבכורה את אליניב ברדה, מה שגרם למאות אוהדים להגיע וגם הגדיל את מספר רוכשי המנויים, וכעת מקווים במועדון להציג לפחות שגריר אחד. על פי כל ההערכות, חלוץ מונס שלומי ארבייטמן יחתום בקרוב. הפער בין הצדדים עומד על 25 אלף דולר. בבאר שבע אישרו כי גם דודו ביטון ובן שהר מועמדים.

ומי עוד צפוי להגיע לאימון הפתיחה? המועדון הוציא כרטיס טיסה לחלוץ גליינור פלט והוא הבטיח להתייצב כבר בסוף השבוע בישראל. במועדון התקבלה החלטה עקרונית לפיה אם ארבייטמן ופלט יישארו בסגל, ייתכן שהחלוץ דובב גבאי יימכר או ייצא לעונת השאלה בתנאי שיאריך את החוזה שלו בעונה נוספת. ככל הידוע, החלוץ כבר הוצע לקריית שמונה, אך שם לא מוכנים שיגיע בהשאלה. בכל מקרה, עסקה כזאת בהחלט אפשרית אם ישוחרר. כזכור, לפלט הוצע לחתום על חוזה חדש לשנתיים ללא אופציית יציאה, בסכום כולל של 540 אלף יורו. גם אם פלט לא יחתום על חוזה חדש, ייעשה מאמץ לבטל את סעיף היציאה המאפשר לו לעזוב עד אמצע יולי. לעומת פלט, באר שבע נוטה להשאיל שוב את עידו אקסברד ופיראס עוואד. המושאל השלישי, יוסף אבו לאבן, לא רוצה להישאר כשחקן ספסל.

דובב גבאי הפועל באר שבע מול שיר צדק עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ייתכן שימכר או ייצא לעונת השאלה בתנאי שיאריך את החוזה שלו בעונה נוספת. גבאי/ברני ארדוב

יובל שפונגין קיבל הצעה לחתום על חוזה לשלוש שנים, וגם הצעה לארבע שנים על הפרק. על פי דיווחים בקפריסין המגן עשוי לעבור לאי השכן, אבל שחקנה של נבחרת ישראל מעדיף לא לשחק בקפריסין ורק הצעה טובה יותר ברגע האחרון תשנה את המצב. אם יחול שינוי מפתיע באר שבע תפנה לאופציה השניה - רכישת כרטיסו של עופר ורטה מאשדוד.

במועדון אישרו כי השוער דור דוידי, בנו של שחקן העבר אפרים דוידי, יגיע להתרשמות ביום ראשון. יחד עם זאת, אלישע לוי מחפש שוער שני ותיק, משום שאוסטין אג'ידה ייעדר תקופה ארוכה בעקבות אליפות אפריקה. אחרי שהוצעו ללוי אוהד סיידוף וגד עמוס, אתמול הוצעו למועדון גם אריק ינקו וניל אברבנל. מאמן הנוער בעבר, ניסו אביטן, מועמד להחליף את מוטי איווניר, שעזב את תפקיד המנהל המקצועי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully