וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן קרוב לסיכום בהפועל באר שבע

8.6.2014 / 12:33

ברקת הציעה לחלוץ 200 אלף דולר לעונה בחוזה לשנתיים, הפער: 25 אלף דולר. שפונגין יחליט השבוע אם לחתום

שלומי ארבייטמן שחקן מונס. GettyImages
מתקרב לבירת הנגב. ארבייטמן/GettyImages

חלוץ מונס שלומי ארבייטמן צפוי לחתום עוד השבוע בהפועל באר שבע, כך מסתמן על פי שיחה נוספת שנערכה בין הצדדים. הבעלים אלונה ברקת המריאה לחופשה פרטית בחו"ל, השחקן עצמו המריא גם הוא לחופשה, אבל הצדדים ממשיכים לנהל מגעים בטלפון. באר שבע הציעה לארבייטמן חוזה בגובה 200 אלף דולר לשנתיים, השחקן דורש 225-230 אלף דולר, וההערכה היא שהעסקה תיסגר בקרוב.

ארבייטמן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, היה השחקן שנמצא בראש סדר העדיפויות של המאמן, שביקש מברקת לנסות ולהחתים גם את בן שהר או מאור מליקסון. באר שבע כבר פנתה לולנסיין בעניינו של האחרון, אך כרגע הקבוצה הצרפתית דורשת 600 אלף יורו, סכום שבבאר שבע לא מוכנים לשלם. "אם ולנסיין יסכימו לרדת מעץ יהיה הרבה יותר קל. נמשיך לעקוב", אמרו בבאר שבע. לגבי שהר, האפשרות הזאת תהיה ריאלית רק במידה ויסכים לחזור לישראל ואופציית מליקסון תרד סופית מהפרק, אם כי גם במקרה הזה הדבר כפוף לדרישות הכספיות של השחקן.

השחקן הבא אותו באר שבע רוצה להחתים הוא יובל שפונגין. שפונגין יחתום בבאר שבע אם יחליט לשחק בישראל. מתי תתקבל החלטה בעניין? עוד השבוע. מגן נבחרת ישראל הודיע לברקת באמצעות נציגו, גלעד קצב, כי מבחינתו באר שבע נמצאת בעדיפות עליונה אם יחליט לחזור. כפי שזה נראה כרגע, גם הסיכויים ששפונגין יחתום גבוהים וגם הוא עשוי לסגור השבוע.

שוער הפועל כפר שלם מליגה א' דרום, דור דוידי (26), צפוי להגיע להתרשמות בפתיחת האימונים. דוידי הוא בנו של שחקן העבר, אפרים דוידי. רובי לבקוביץ' ואוהד סיידוף הוצעו.

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ממשיכה את המו"מ בטלפון. ברקת/יוסי ציפקיס

מוטי איווניר התפטר: "רוצה לאמן בחו"ל"

בנושא אחר: לאחר שנה בה עבד מוטי איוניר כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, ולאור רצונו למצות את שאיפותיו לאמן בחו?ל, הודיע איוניר על התפטרותו. איוניר מסר בתגובה: "היתה שנה נפלאה, הכרתי אנשים נפלאים- מאמנים ושחקנים נהדרים, אבל אני מביט קדימה ושואף להגשים חלום ולצאת לאמן בחו?ל. אמשיך לעקוב אחרי המועדון. אני מודה לאלונה ברקת ולכל הצוות הניהולי והמקצועי על השנה בה עבדנו יחדיו. אלונה ברקת: אני מאחלת למוטי הצלחה בדרך החדשה ומבינה את השאיפה שלו לצאת לאמן בחו?ל. אני בטוחה כי הפועל ב?ש תמצא את הדרך להמשיך ולקדם את שחקני מחלקת הנוער לטובת עתיד המועדון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully