וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרלינג מתחרט: לא ימכור את הקליפרס, יתבע את ה-NBA

עוד תפנית: סטרלינג הודיע שהעסקה מבוטלת ושיתבע מיליארד דולר מה-NBA: "הפעולות נגדי הן הפרה של זכויותיי כאמריקאי"

דונלד סטרלינג בעלי לוס אנג'לס קליפרס. AP
מגן על זכויות אזרח. סטרלינג/AP

הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס דונלד סטרלינג ממשיך להפתיע: אחרי שבארה"ב כבר דווח שסטרלינג ימכור את הקליפרס לסטיב באלמר, מתברר שהוא חוזר בו ומתכוון לתבוע את הנהלת ה-NBA. "קיבלנו הוראה לחדש את המשך תהליך התביעה", מסר עורך דינו. סטרלינג עצמו מסר בהצהרה: "הקבוצה לא למכירה. למען האמת, מעולם לא רציתי למכור אותה".

בימים האחרונים נטען בארה"ב שאשתו של סטרלינג, שלי, מנהלת את המשא ומתן עם באלמר, מנכ"ל מייקרוסופט לשעבר, שכבר הסכים לקנות את הקבוצה ב-2 מיליארד דולר, אחרי הסערה הגדולה סביב סטרלינג בעקבות ההערות הגזעניות שלו, שפורסמו בהקלטות של חברתו.

עם זאת, סטרלינג חזר בו ומתכוון לתבוע את הליגה על מיליארד דולר, בטענה שהפרו את זכויותיו ושהתבססו על הקלטות לא חוקיות. "החלטתי שאני חייב להיאבק על הזכויות שלי", הצהיר סטרלינג, "אולי העמדה שלי לא פופולרית, אבל אני מאמין שיש לשמור על הזכות שלי לפרטיות. אני אוהב את הקבוצה, שבה השקעתי 33 שנים מחיי, ואני מתכוון לשמור עליה". סטרלינג טוען כי אשתו שלי הסכימה למכור את הקבוצה ללא אישורו.

"אני מתנצל על האמירות שלי, שנאמרו בפרטיות, ונאצרו מתוך כעס וקנאה", אמר סטרלינג, "כמו כל אמריקאי, מעולם לא האמנתי ששיחות פרטיות שלי יופצו לציבור.. הרבה דברים שנאמרו עליי לא נכונים. אני חושב שהקומישינר אדם סילבר פעל בנחפזות וללא חקירה. הקנס נגדי וההשעיה שלי הם הפרה של חוקי ה-NBA והפרה של זכויותיי כאזרח אמריקאי".

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
לא נפטר ממנו כל כך מהר. סילבר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully