וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אסולין סיכם לעונה אחת בהפועל פתח תקוה

9.6.2014 / 19:44

לחלוץ, שהיה מגיבורי עונת העלייה של הקבוצה לליגת העל, יש אופציה לעונה נוספת במועדון, והוא צפוי לחתום בימים הקרובים

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה חוגג. ברני ארדוב
ממשיך במושבה. אסולין/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה ממשיכה לבנות את הסגל לקראת העונה הקרובה בליגת העל, והיום (שני) סיכם ליאור אסולין לעונה נוספת במועדון. לחלוץ, שהיה מגיבורי העונה של הכחולים בלאומית והוביל אותה בחזרה לליגת העל, יש אופציה לעונה נוספת בקבוצה, והחתימה הרשמית על החוזה צפויה להתבצע בימים הקרובים.

אסולין הצטרף ביולי 2013 להפועל פתח תקוה וכבש בעונה החולפת 14 שערי ליגה שסייעו לה להעפיל לליגת העל. במהלך העונה אסולין המריא לפיליפינים מבלי לקבל אישור כדי להשתתף בתוכנית ריאליטי, ויחסיו עם המועדון עלו על שרטון. כשהיה נדמה שאסולין נמצא בדרכו החוצה, יושרו ההדורים ולאחר שאסולין התנצל על התנהגותו החליטה הנהלת המועדון להחזירו לקבוצה.

במועדון מנהלים בימים אלה משא ומתן עם החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב, ששיחק בעונה החולפת בלבסקי סופיה, הקבוצה בה החל את דרכו בבולגריה. מקרייב מיעט לשחק, ישב הרבה על הספסל (כבש שישה שערי ליגה כמחליף), ולכן הוא מעדיף לשוב לישראל. פתח תקווה כבר צירפה את השוער דרשלר קאלה, ואת הקשר הסרבי מילוש אדאמוביץ' (25) ששיחק בשנתיים האחרונות בקבוצה האזרית ראבן באקו. ההנהלה סיכמה גם עם הקשר שגיב כהן. איתי אלקסלסי ממשיך עונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully