וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: שרפה ינסה להשיג שחרור מאומוניה

9.6.2014 / 9:11

הבלם הצרפתי יגיע רק אם ישיג שחרור מהקפריסאים. ייפגש איתם ביום שלישי. הקבוצה ירדה מטל בן חיים. שובל גוזלן מבוקש

שחקן בית"ר ירושלים, עמית בן שושן. מגד גוזני
ביקש להתגורר בנתניה. עמית בן שושן/מגד גוזני

מכבי נתניה יורדת סופית מטל בן חיים והיא מעוניינת להחתים את הבלם סופיאן שרפה לשנתיים. כבר לפני שבועיים החליט המאמן יוסי מזרחי שמבין כל הבלמים הזרים שהוצעו לו, הוא מעדיף את שרפה ששיחק בעונה שעברה באומוניה ניקוסיה. יחד עם זאת, לצרפתי חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה הקפריסאית ונתניה מתנה את הגעתו בהפיכתו לשחקן חופשי. שרפה ייפגש מחר (שלישי) עם אנשי אמוניה במטרה להשיג את השחרור ואם הכול יעלה יפה, לאחר מכן הוא יחתום.

בנוגע לבן חיים, הפער מהבלם הישראלי היה גדול מאוד גם בעלות הכספית וגם באורך החוזה ובכל זאת ניסו בנתניה להגיע לעמק השווה. בסוף השבוע שעבר הבינו במועדון כי לא יוכלו לסגור את הפערים והוחלט לסגור עם שרפה. הבלם הצרפתי ממוצא אלג'יראי אמור לחתום על חוזה לשנתיים ובנתניה בונים מאוד על יכולתו לקראת החזרה לליגת העל.

המגעים להחתמתו של עמית בן שושן יימשכו היום כשהצדדים כבר סגורים מאוד על המספרים. בן שושן שחוזר מקפריסין צפוי להשתכר 110 אלף דולר נטו לעונה והוא גם ביקש לעבור לגור בנתניה כדי להימנע מהנסיעות היומיומיות מירושלים. גם נתניה הצטרפה לקבוצות שרוצות בהשאלה את שובל גוזלן ממכבי חיפה ופנייה ליעקב שחר כבר נעשתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully