וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גילי ורמוט קרוב לסיכום

הקשר שיקצץ בשכרו צפוי לחתום על חוזה לחמש שנים. התקדמות גם עם אבוטבול וזגורי. ברקוביץ' מסרב לשחרר את דגני למכבי חיפה

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. מגד גוזני
החתימה בימים הקרובים. ורמוט/מגד גוזני

הפועל תל אביב קרובה לסיכום סופי עם גילי ורמוט שיקצץ בשכרו ויאריך את חוזהו במועדון לחמש שנים. החתימה צפויה להתבצע בימים הקרובים. ביום חמישי האחרון פרסמנו על ההתקרבות בין ורמוט להפועל תל אביב.

התקדמות בין הצדדים הושגה היום (ראשון) גם עם שי אבוטבול וישראל זגורי שהביעו הסכמה לקיצוץ בשכרם. אבוטבול דורש להאריך את חוזהו בתמורה לקיצוץ בשכרו כאשר מדובר בקיצוץ בגובה 30 אחוז. בהפועל אין כוונה לנסות לשחרר את הקפטן ומנגד אבוטבול לא מתכוון לעבור לאף קבוצה אחרת בליגה. לכן יש סיכויים גבוהים כי הצדדים יגיעו לפשרה שאותה אבוטבול הציע. עוד ידרוש הקשר כי אם הפועל תעלה לשלב הבתים בליגה האירופית או תזכה בתואר משמעותי, הוא יפוצה בשל הקיצוץ בחוזה.

זגורי נפגש עם ברקוביץ', ובשיחה בין השניים הציע המנהל המקצועי לקשר בתמורה לקיצוץ של עשרה אחוז בחוזה הארכת חוזה לשנתיים נוספות. ברקוביץ' אמר לזגורי: "אני מאוד מעריך אותך, ומבחינתי אתה וגילי ורמוט צריכים להוביל את הקבוצה בעונה הבאה".

האדומים קיבלו פנייה ממכבי חיפה בנוגע לאוראל דגני, אולם המנהל המקצועי, אייל ברקוביץ', דחה פנייה זו על הסף שכן דגני מיועד להיות בורג חשוב בהגנה בעונה הקרובה. "לא נעביר שחקני מפתח לקבוצות ישראליות, ומי שירצה להתקדם ייצא רק לאירופה", הערב ברקוביץ'.

אוראל דגני הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
ישוחרר רק לאירופה. אוראל דגני/ברני ארדוב

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב ערך היום סבב פגישות אישיות עם מאמני מחלקת הנוער שיצאו לפגרה וישובו לפעילות בתחילת העונה. יום טוב טליאס יעזוב את הקבוצה הבוגרת ויתמנה לאחראי מאמני השוערים של מחלקת הנוער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully