וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרבות בין גילי ורמוט להפועל תל אביב

הקשר צפוי לחתום על חוזה חדש בימים הקרובים ושכרו יקוצץ. קולין, איליץ' וחרסיסיץ' ידרשו פיצוי גבוה עבור התרת חוזיהם

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: קשת סידי

בווידאו: מנג'ר הפועל תל אביב איל ברקוביץ' מדבר על החזון שלו

הקשר גילי ורמוט צפוי להאריך את חוזהו בהפועל תל אביב. ורמוט, שחזר ממשחקי הנבחרת בארצות הברית, נחת בישראל לפני יומיים ונמצא במגעים מתקדמים עם הנהלת הפועל תל אביב. ורמוט הבהיר כי הוא מעוניין להישאר במועדון, אך כרגע עדיין אין הסכמה על כל פרטי החוזה. בימים אלה מנהלים הצדדים משא ומתן על אורכו של החוזה, כשהקשר מעדיף לחתום על חוזה חדש לחמש שנים נוספות, ואילו הפועל תל אביב מעדיפה שהקשר יחתום על חוזה חדש לארבע שנים. בכל אופן, ורמוט יקצץ משכרו הגבוה ויפוצה אם הקבוצה תגיע להישגים. גם בהפועל תל אביב וגם בסביבתו של הקשר טוענים כי כיוון המשא ומתן הוא חיובי וישנן הבנות בין הצדדים. נראה כי בימים הקרובים יחתום ורמוט על חוזה חדש בהפועל תל אביב, אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי והצדדיים לא יצליחו לגשר על הפער.

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
הוא רוצה חוזה לחמש שנים, הפועל תל אביב רוצה לתת ארבע. ורמוט/ברני ארדוב

לעומת ורמוט, להפועל תל אביב צפויים לא מעט קשיים עם הזרים שצפויים לעזוב את הקבוצה - יורחן קולין, ברנקו איליץ' ובריאן חרסיסיץ'. במועדון מתכוונים להציע לשלושה פיצוי כספי בתמורה להתרת חוזיהם, אך נראה כי השלושה מתעקשים בינתיים על תשלום רוב שכרם בעונה הקרובה. בכל מקרה, איליץ', קולין וחרסיסיץ' צפויים להגיע לפגישות בשבוע הבא עם המנג'ר איל ברקוביץ' וינסו להגיעו עמו להסכם בנוגע לעזיבתם.

איל ברקוביץ' ערך היום (חמישי) פגישת היכרות עם השוער דני עמוס והקשר רועי גורדנה. גורדנה אמור להיכנס למשא ומתן מתקדם על חוזה חדשה בקבוצה כבר בימים הקרובים. כרגע לא ברור אם הצדדים יגיעו להסכמה. לעומתו, דני עמוס צפוי להיות השוער של האדומים בעונה הקרובה והקבוצה תיפרד ככל הנראה מבוריס קליימן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בריאן חרסיסיץ' הפועל תל אביב מול דן איינבינדר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יתעקש על על תשלום רוב שכרו בעונה הקרובה. חרסיסיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully