וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד עלתה ל-0:2 על מלאגה בחצי הגמר

פרננדס (18 נקודות) ויול (17) הובילו את הבלאנקוס ל-87:89 דרמטי, שמציב אותם מרחק ניצחון בודד מהעפלה לגמר

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
ניצחון דרמטי. רודי/מגד גוזני

ריאל מדריד וברצלונה בדרך לקלאסיקו שלישי רצוף בגמר הליגה הספרדית. אחרי שבארסה רשמה אמש (שבת) ניצחון 59:60 דרמטי על ולנסיה ועלתה ליתרון 0:2 על ולנסיה בסדרת חצי הגמר, גם הבלאנקוס עלו ליתרון זהה היום, כשניצחו 87:89 את מלאגה בבית. היריבות הנצחיות רחוקות כעת ניצחון בודד לכל אחת מעוד קרב ראש בראש. החבורה של פבלו לאסו, שלא ליקקה דבש גם במשחק הראשון בסדרה וניצחה 93:98 בקושי רב, שוב נתקלה בהתנגדות עיקשת מצד האנדלוסים. המשחק נפתח בדקת דומייה לשחקן העבר קרלוס מונטס גרסיה, שמת בתאונת דרכים טרגית במדריד לפני יומיים. מלאגה פתחה את המשחק נהדר ובתום הרבע הראשון הוליכה 22:26. רודי פרננדס וסרחיו יול החזירו את היתרון לצד של ריאל ברבע השלישי, בו הריצו את קבוצתם ל-18:26.

הרבע האחרון הביא עמו דרמה גדולה, בדומה למשחק הראשון. שלשה של ניק קיינר מדלי הורידה ל-84:83 בלבד לריאל דקה וחצי לסיום, רודי פרננדס ענה בשלשה גדולה בצד השני, אך אורטסון צלף שוב בצד השני מחוץ לקשת. סרחיו רודריגס דייק פעמיים מהקו, גריינג'ר קלע לעומתו רק פעם אחת, אך פליפה רייס באופן לא אופייני החטיא פעמיים מקו והשאיר אפשרות למלאגה לנצח. מלאגה יצאה להתקפה אחרונה בפיגור שתיים, אך גריינג'ר לקח זריקת התאבדות עם שלוש שניות על השעון מחצי המגרש, ולא פגע בטבעת.

רודי פרננדס סיים כקלע הבולט של ריאל עם 18 נקודות, סרחיו יול קלע 17 וחילק 6 אסיסטים ופליפה רייס תרם 15 משלו. ג'ייסון גריינג'ר ופראן ואסקס קלעו 18 כל אחד למלאגה, שתארח את המשחק הבא בביתה ותנסה לדחות את קץ העונה שלה.

פראן ואסקס שחקן מלאגה (משמאל). Mariano Pozo, GettyImages
הצטיין מול האקסית. ואסקס/GettyImages, Mariano Pozo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully