וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי מינה את אמילי מורסמו כמאמנתו החדשה

מינוי מפתיע, טניסאית העבר הצרפתייה תחבור לסקוטי: "מעריץ ומעריך אותה. המטרה שלנו היא לזכות בעוד תארי גראנד סלאם"

אנדי מארי טניסאי סקוטי. AP
רוצה שמורזמו תעזור לו לזכות בעוד תארי גראנד סלאם. מארי/AP

טניסאית העבר אמילי מורסמו הצרפתייה מונתה היום (ראשון) כמאמנת החדשה של אנדי מארי, ותחבור לצוות האימון של הטניסאי הסקוטי בניסיון להשיב אותו לשיאו. מורסמו היא כרגע קפטנית נבחרת הפדרציה, ותחל לעבוד עם מארי בן ה-27 לקראת תחילת עונת הדשא.

"אני נרגש מהאפשרויות של השותפות החדשה ואמילי היא אדם שאני מעריץ ומעריך. היא הצליחה להתגבר על קשיים פעמים רבות", החמיא הטניסאי למאמנת החדשה שלו, שתנסה לעזור לו להגן על התואר בקווינס כבר בשבוע הבא ולאחר מכן בווימבלדון, "היא זכתה בהרבה תארים, כולל בווימבלדון".

מארי עובד ללא מאמן מאז הפרידה שלו מאיבן לנדל בחודש מארס, והודיע על המינוי אחרי ההדחה בחצי גמר הרולאן גארוס. את סוף העונה שעברה הוא החמיץ בעקבות פציעה, והשנה התקשה להגיע לגבהים אליהם נק בשנה שעברה.

"יש לי צוות אימון חזק גם ככה, אבל אני חושב שאמילי תביא את הניסיון שלה ואת המומחיות הטקטית שתשדרג את המשחק שלי", הסביר מארי, "כולם יודעים שאני מעריך אותה כאדם וכמאמנת, ואני משוכנע שצירופה לצוות שלי יעזור לי במטרה שלי - לזכות בעוד תארי גראנד סלאם".

מורסמו הגיבה גם היא למינוי: "אני מאוד נרגשת לעבוד עם אנדי. הוא שחקן מוכשר מאוד ואני מרגישה שיש לי המון מה להציע גם לו וגם לצוות שסביבו. אני מחכה בקוצר רוח להתחיל לעבוד איתו ולעזור לו לזכות בעוד גראנד סלאמים".

אמילי מורסמו, כמו מארי, זכתה בעבר בשני תארי גראנד סלאם, בשנת 2006 בווימבלדון ובאליפות אוסטרליה. כמו כן, הצרפתייה דורגה ראשונה בעולם ב-2004.
מורזמו החלה לאמן מיד לאחר פרישתה ממשחק ב-2009 את מיכאל לודרה, לאחר מכן אימנה גם את ויקטוריה אזרנקה ואת מריון ברטולי שזכתה תחתיה בווימבלדון ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully