וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יהונתן שולדבראנד מתקרב להארכת חוזה

8.6.2014 / 12:36

הישראלי-שבדי (31, 2.04) עשוי לקבל חוזה ארוך טווח, אותו יעדיף על הצעת נהריה. המגעים לצירוף מאמן יחודשו בסופ"ש

הפועל תל אביב אמנם עדיין לא מינתה מאמן לעונה הבאה במקומו של ארז אדלשטיין, אך לוואלה! ספורט נודע כי הפורוורד יהונתן שולדבראנד מתקרב להארכת חוזהו במדים האדומים. שחקן הקבוצה בשלוש השנים האחרונות נפגש ביום חמישי האחרון עם היושב ראש רמי כהן ושמע כי בקבוצה מעוניינים להמשיך עמו. בהפועל מתכוונים להציע לשחקן נבחרת שבדיה חוזה ארוך טווח, שיגרום לו להמשיך ולא לעזוב לעירוני נהריה שניהלה עמו מגעים בתקופה האחרונה.

גיא פניני, מכבי תל אביב, מול יהונתן שולדבראנד, הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
יוותר על ההצעה מהעולה החדשה? יהונתן שולדבראנד/יוסי ציפקיס

שולדבראנד (31, 2.04) חזר לישראל מתקופה בשבדיה וספרד בעונת 2011/12 להפועל תל אביב של ארז אדלשטיין אחרי שנה בה לא שיחק כדורסל, והיה חלק מהקבוצה שעלתה מהליגה הלאומית. בעונת 2012/13 רשם 8.1 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בממוצע במדים האדומים, מה שהוביל אותו להופעה בנבחרת שבדיה באליפות אירופה, והעונה השתדרג ל-8.7 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע.

בגזרת המאמן לעונה הבאה עדיין אין חדש בהפועל. רמי כהן יחזור לישראל רק לקראת סוף השבוע הקרוב, כשלאחר מכן תעביר הפועל הילוך בחיפושים אחר מחליף לאדלשטיין. המועמד המוביל של הפועל הוא דני פרנקו, אך בקבוצה מודעים לכך שמספר קבוצות נוספות יציעו לו חוזה, ואם לא יצליחו לשכנע אותו להגיע, השמות הבולטים הם עודד קטש, דן שמיר וגם אפי בירנבוים הותיק.

בקבוצה הביעו עניין בצירוף רכז ישראלי לסגל לצד רביב לימונד ומתן נאור שכבר מחזיקים בחוזה כששני השחקנים שהוזכרו הם ניב ברקוביץ', שהיה מועמד לקבוצה בעונה שעברה, ונמרוד טישמן. גם גולן גוט ורום גפן ימשיכו בהפועל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully