וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 8.6

ברצלונה לוחצת על קואדרדו, באלוטלי מתקרב לארסנל, קרוס החל במו"מ עם ריאל מדריד, דרוגבה עשוי לחזור לצ'לסי, פדרו גלבאן בדרך לצרפת ודייגו קוסטה מודה שהוא בדרך לצ'לסי. כל השמועות וההעברות מהיום

שחקן מילאן מריו באלוטלי. Claudio Villa, GettyImages
שוב באנגליה? באלוטלי/GettyImages, Claudio Villa

שמועות

* ברצלונה קידמה את המגעים להחתמת חואן קואדרדו, הקיצוני הקולומביאני של פיורנטינה, שיכול לשחק גם כמגן ימני. הוויולה מחזיקים בכרטיס השחקן שלו יחד עם אודינזה, אך כבר הגיעו לסיכום עם ברצלונה וממתינים כעת להחלטה של אודינזה. גם השחקן עצמו סיכם את תנאיו, כך על פי הדיווחים בקטלוניה.

* באנגליה מדווחים היום שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת בג'ורדי אלבה מגנה של ברצלונה ונבחרת ספרד. על פי הדיווח לואי ואן חאל מחפש מגן שמאלי שיחליף פטריס אברה הוותיק ומוכן להציע עליו סכום גבוה.

* על פי 'דיילי מייל', ארסנל קרובה לבצע את אחת הרכישות הגדולות של הקיץ, ולהחתים את חלוצה הסורר של מילאן, מריו באלוטלי, תמורת 20 מיליון ליש"ט. על פי אותו דיווח, הרוסונרי כבר החליטו לשחרר את באלוטלי והתותחנים גברו במירוץ על ליברפול.

* על פי 'טוטוספורט', יובנטוס הבהירה כי פול פוגבה לא עומד למכירה. הקשר הצרפתי בן ה-21 הפך לאחרונה לאחד השמות החמים בשוק, ומנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן כבר הביעו בו עניין.

* 'אל קונפידנסיאל': טוני קרוס מעוניין לעזוב את באיירן מינכן ואחרי שהובע רצון הדדי מצידו ומצד ריאל מדריד, השיחות עם הבלאנקוס יצאו לדרך. בקרוס מעוניינת גם מנצ'סטר יונייטד.

* עוד במנצ'סטר יונייטד: 'דיילי מייל' הבריטי טוען כי לואיס ואן חאל סימן שלוש מטרות מגרמניה לקראת העונה הבאה: מאטס הומלס מדורטמונד, בסטיאן שווינשטייגר ותומאס מולר מבאיירן מינכן.

* דייגו קוסטה התראיין לאחר ניצחון ספרד על אל סלבדור והודה: "האם אני בדרך לצ'לסי? כרגע זה נראה ככה".

* רומלו לוקאקו טוען שינסה להשתמש בגביע העולמי כדי לעזוב את צ'לסי. "כל שנה צ'לסי מביאה חלוץ חדש", אמר על רכישתו של דייגו קוסטה, "אני צריך לדאוג לעצמי, ואני צריך מונדיאל טוב. זה חשוב לכל השחקנים שמחפשים לעבור, ואני חייב להיות אחד מהם".

טוני קרוס שחקן באיירן מינכן. AP
בדרך לריאל? קרוס/AP

* דיווח ברדיו באיטליה גורס כי סמפדוריה מעוניינת מאוד להחתים את חלוץ מילאן אלסנדרו מטרי.

* 'גאזטה דלו ספורט': מילאן דחתה הצעתה של בנפיקה ליסבון על הקשר הצעיר בריאן כריסטנטה. האיטלקי בן ה-19 מבוקש על ידי מספר קבוצות באירופה, אך המאמן הנכנס פיליפו אינזאגי מעוניין להעניק לו דקות משחק בקבוצה הבוגרת.

*הל'אקיפ מדווח שארסן וונגר מעוניין לצרף את קלמט גראנייה בן ה-23 מליון ואת מורגן שניידרלין בן ה-24 מסאות'המפטון.

* "דיילי סטאר": מנצ'סטר סיטי מוכנה לשלם 25 מיליון ליש"ט עבור צירופו של בלם ריאל מדריד פפה.

* "סאנדיי מירור": דידייה דרוגבה עשוי לחזור לצ'לסי מיד לאחר הגביע העולמי, ואחרי עונה אחת להתמנות לתפקיד בצוות המקצועי של הבלוז.

* "גרדיאן": סמיר נאסרי, לו נותרו שתי עונות נוספות במנצ'סטר סיטי, קרוב להאריך את חוזהו בחמש עונות נוספות עם חוזה משודרג.

* על פי הדיווחים האחרונים בקטאלוניה, ברצלונה כבר סיכמה את כל פרטי החוזה עם קלאודיו בראבו וכל מה שחסר הוא חתימה רשמית. בארסה תשלם עבור שוער דוס סאנטוס בין 10 ל-12 מיליון יורו.


* נשיא נים הצרפתית, ז'אן מארק קונראד, מודה שפדרו גלבאן קרוב לחתימה בקבוצה: "90 אחוז שהוא יצטרף אלינו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דידייה דרוגבה צ'לסי 2009. Michael Regan, GettyImages
יקבל תפקיד ניהולי בצ'לסי. דרוגבה/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully