וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי קובה: גילי כהן זכתה במדליית הארד

הישראלית גברה על גנטו הצרפתיה עם איפון תוך 21 שניות וחגגה: "זו רק ההתחלה". ארשנסקי ורוסנו פספסו מדליית ארד

גילי כהן, ג'ודוקאית ישראלית. יוסי ציפקיס
כבוד למשלחת. גילי כהן/יוסי ציפקיס

היום הראשון בגרנד פרי הוונה שנערך בקובה האיר פנים הלילה (בין שישי לשבת) לגילי כהן שממשיכה להרשים בסבב והייתה לנציגה הישראלית הראשונה שקטפה מדליה. כהן סיימה עם מדליית הארד וחיפתה על הפסדיהם של טומי ארשנסקי בגברים ואמילי רוסנו שהיו קרובות לסיים גם הן עם מדליות.

כהן, שצברה נקודות חשובות לקראת ריו 2016, הייתה מאושרת בסיום: "אני שמחה מאוד לפתוח בצורה הזו את הקריטריון האולימפי, אבל יודעת שזו רק ההתחלה ומקווה שההמשך יהיה עוד יותר טוב. אני מודה למאמן הנבחרת שני הרשקו, למאמן האישי שלי אלעד חביון ולכל הצוות".

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: "אני גאה מאוד בגילי, זו התחלה מצוינת לקריטריון האולימפי. הדרך עוד ארוכה, אבל גילי מוכיחה פעם נוספת שהיא שייכת לצמרת העולמית. גם התוצאה של אמילי יפה מאוד וחשובה לניקוד האולימפי. נבחרת הנשים ממשיכה במסורת – חזרה עם מדליה מכל תחרות, ואני מקווה שנמשיך כך גם היום".

כזכור, ירדן ג'רבי ושגיא מוקי יתחרו במהלך היום וינסו לסיים גם הם עם מדליה.

טומי ארשנסקי, ג'ודוקא ישראלי. Laurence Griffiths, GettyImages
סיומת מאכזבת. ארשנסקי/GettyImages, Laurence Griffiths

דרכה של גילי כהן לחצי הגמר במשקל עד 52 ק"ג החל כאשר היא הכניעה באיפון את לוס אולברה המקסיקנית ובקרב השני גברה על ליסה קירני מאירלנד, בעזרת איפון נוסף. בחצי הגמר, יוקו של הקובנית יאנט ברומי אקוסטה הוביל להפסד של כהן והיא עברה לבית הניחומים. כהן אמנם ספגה יוקו מוקדם מול פריסילה גנטו הצרפתיה, אבל הכניעה אותה עם איפון 21 שניות מתחילת הקרב בדרך לסיים במקום השלישי בתחרות.

טומי ארשנסקי הצליח להגיע עד לחצי הגמר במשקל עד 60 ק"ג. בקרב הראשון הוא ניצח באיפון את לנין פרסיאדו מאקוודור ובקרב השני גבר על חאבייר פנייה הקובני עם ווזארי. בחצי הגמר, מול הגאורגי ארמיאן פאפינשווילי, הפסיד ארשנסקי באיפון אחרי 3:48 דקות ולאחר שכבר פיגר בווזארי. הוא נשר לבית הניחומים, ונכנע גם לאשלי מקנזי הבריטי שגבר עליו עם וזארי ויוקו.

אמילי רוסנו צלחה את הקרב הראשון שלה במשקל עד 48 ק"ג עם ניצחון באיפון על הקובנית מריה סאיו. בקרב השני היא הפסידה באיפון לסינית שוגן וו ועברה לבית הניחומים. שם, גברה רוסנו בקרב הראשון על אירינה דולגובה והעפילה לקרב על הארד מול שוגן וו הסינית, אבל נכנעה לה בווזארי שהגיע בשלהי הקרב.

שירה ראשוני הודחה בקרב הפתיחה שלה אחרי הפסד ביוקו לאקוודורית דיאנה קובוס במשקל עד 48 ק"ג.

קמילה מינקאווה הפסידה כבר בקרב הראשון שלה במשקל עד 57 ק"ג לרומניה קורינה קפריוריו בווזארי.

רוני שוורץ עברה את הסיבוב הראשון מול מה יינגנאן הסינית, אולם הודחה בסיבוב השני במשקל עד 52 ק"ג אחרי הפסד באיפון לברזילאית אריקה מירנדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully