וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בקריירה: יאסיקביצ'יוס זכה באליפות ליטא

שאראס תרם 5 נק' ו-8 אסיסטים בניצחונה של ז'ליגריס 70:90 על נפטונאס וחגג תואר 24 בקריירה: "מה עוד אפשר לבקש?". ניצחון דרמטי לריאל על מלאגה בחצי הגמר בספרד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יודע לחגוג. שרונאס יאסיקביצ'יוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגידו מזל טוב לשרונאס יאסיקביצ'יוס: ז'לגיריס קובנה זכתה הערב (שישי) באליפות ה-27 שלה בליטא, אחרי שניצחה 70:90 את נפטונאס במשחק השישי בסדרת הגמר.

נפטונאס נתנה פייט בחמשת המשחקים הראשונים וגררה את הסדרה למשחק שישי, אך הפעם אזל לה הדלק מול אלופת ארבע השנים האחרונות, שהוליכה 35:47 במחצית והגדילה את יתרונה לאחר ההפסקה. שאראס בן ה-38, שהגיע העונה לקבוצה, סיים עם 5 נקודות ו-8 אסיסטים וזכה בתואר ה-24 (!) שלו בקריירה, אך הראשון שלו אי פעם בליטא. מרטינס פוצ'יוס הוביל עם 16 את קלעי ז'לגיריס.

"אני שמח לזכות בפעם הראשונה באליפות ליטא, מה עוד אני יכול לבקש?", צהל יאסיקביצ'יוס בסיום. "הכול נהדר. עברנו עונה קשה מאוד, ספגנו מפלות, אבל ידענו לקום ותמיד אמרתי שהתואר המקומי הוא הדבר החשוב ביותר".

על העתיד שלו אמר: "רק סיימתי את העונה, אני לא חושב כרגע על המשך הדרך. עכשיו אני רוצה להירגע, להתאושש ורק אז אתחיל לחשוב על העונה הבאה".

* ריאל מדריד עלתה ליתרון 0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף בספרד אחרי 93:98 דרמטי בהארכה מול מלאגה. האנדלוסים הצליחו לאזן בשניות הסיום של הזמן החוקי, אבל הבלאנקוס התעלו בהארכה ולקחו את המשחק הראשון בסדרה. סרחיו יול הוביל עם 18 נקודות, ניקולה מירוטיץ' הוסיף 16 וסרחיו רודריגס 15. פראן ואסקס קלע 17 למלאגה.

* רומא נשארה בחיים בסדרת חצי גמר הפלייאוף באיטליה ועם ניצחון 65:71 על סיינה היא צימקה את הסדרה ל-3:1. המחצית הראשונה הסתיימה ב-34:34 והרומאים הצליחו לקחת את המשחק במאני טיים. ג'ימי בארון הוביל עם 24 נקודות, בובי ג'ונס הוסיף 18. בסיינה, 23 לג'וש קרטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully